Atlas Weekend став першим українським фестивалем, інклюзивним для людей з порушенням слуху

Твоя жизнь / События
Promotion
Cosmo

Партнерство Mastercard та Atlas Weekend стало ще більш масштабним та інклюзивним. Цього року Atlas Weekend став першим фестивалем у Європі, для якого Mastercard створив спеціальний майданчик #MastercardVibes, де люди з порушеннями слуху можуть відчути музику виконавців головної сцени фестивалю – завдяки вібраціям, візуальному еквалайзеру та перекладу жестовою мовою.

Київ, 10 липня 2019 р. — Вже вдруге Mastercard є генеральним партнером фестивалю Atlas Weekend, який відбувається 9-14 липня на території ВДНГ в Києві. Як і торік, одне з наймасштабніших музичних дійств Східної Європи стало повністю безготівковим завдяки Mastercard та партнерам. Та окрім традиційної співпраці, Mastercard створив спеціальний майданчик #MastercardVibes і цілий ряд активностей, які допомогли зробити фестиваль більш інклюзивним, а саме – дали можливість відчути музику нечуючим людям. Проект є унікальним у європейському масштабі: #MastercardVibes з’явився першим на Atlas Weekend з-поміж інших фестивалів Європи. Партнером проекту в Україні стала громадська організація «Відчуй».

«За даними ВООЗ кожна десята людина в світі втрачає слух. А це означає, що значна кількість людей потенційно більше ніколи не почують музики, або взагалі раніше її не чули. Інклюзивна доступність музичних фестивалів дозволить значно якісніше соціалізувати нечуючих людей в Україні та надати максимально рівні можливості. Світ звуків чарівний і має бути доступний для всіх», – Голова ГО «Відчуй» Людмила Пишна. Участь у фестивалі Atlas Weekend для людей з інвалідністю 1 та 2 групи, за наявності посвідчення, є безкоштовною.

Mastercard створив можливість для людей, що не чують, максимально зануритися у фестивальну атмосферу та відчути музику на дотик і побачити очима. У спеціальній лаунж-зоні #MastercardVibes розташовані дві сфери, які показують, як по-іншому можна насолоджуватись музикою. 

Відчути на дотик. Одна зі сфер діаметром 2 метри передає музику з головної сцени за допомогою вібрацій: її можна торкатись, та навіть обіймати. Також можна вдягти спеціальні SubPac жилети, які за допомогою пульсації дозволять відчувати глибокий бас через усе тіло. Завдяки цьому слухач отримує унікальний музичний досвід.

Побачити очима. Інша куля – синхронізована із вібраційною сферою та у live-режимі відобрає музику через візуальний аудіо еквалайзер. 

Зрозуміти. Вперше протягом усього фестивалю біля головної сцени розташовано великий екран, через який перекладачі жестової мови перекладають виступи хедлайнерів. В світовій практиці перекладачі на музичних концертах не просто показують текст пісень жестовою мовою, але й передають ритміку, рухи та пози виконавців, щоб усі слухачі могли краще зрозуміти та відчути емоції артистів. Серед перекладачів на Atlas Weekend – Амбер Галловей Галлео – відома у США авторка унікального стилю перекладу музики жестовою мовою. 

Завдяки кількаденному майстер-класу від Амбер Галловей та її команди, в Україні з’явилися перекладачі жестової мови, що спеціалізуються на перекладі музичних виступів. Перекладачі відзначають, що для них це абсолютно новий, захоплюючий досвід, і вони планують розвивати себе в цій спеціалізації та цей тренд в Україні і надалі. Одразу після навчання 5 перекладачів спробували себе у реальній справі та перекладали виступи україномовних та російськомовних виконавців головної сцени Atlas Weekend – зокрема виступи хедлайнерів The Hardkiss, Сплін та інших. 

«Mastercard вже не перший рік – разом із Atlas Weekend, де ми створюємо безготівкові можливості та безліч креативних активацій для наших споживачів. Але цього року ми зробили наше партнерство ще більш масштабним та інклюзивним, щоби музику зміг відчути кожен, — зазначила Інга Андреєва, генеральний директор Mastercard в Україні. — Музика – це те, що дає безцінні емоції, і за даними низки досліджень, за важливістю в житті людей музика сьогодні входить у ТОП-5 на рівні з інтернетом та мобільним зв’язком. Ми прагнемо, щоб цей важливий елемент життя та дозвілля був доступний ще більшій кількості людей, і особливо тішить, що саме Україна із #MastercardVibes стала першою відправною точкою на шляху до включення людей з особливими потребами у світ музики та потужних музичних фестивалів у Європі». 

Партнерство Mastercard та Atlas Weekend цього року передбачає створення території без готівки у співпраці з Ощадбанком (оплатити товари в торгових точках можна платіжними картками, смартфонами та іншими NFC-пристроями). А також – чимало безцінних сюрпризів та винагород від Mastercard для відвідувачів фестивалю, серед яких 10% знижки при розрахунках карткою Mastercard, спеціальна машина з гарантованими подарунками, безкоштовні 500 кг попкорну для гостей фестивалю та можливість піднятися на повітряній кулі.

«Atlas Weekend — неймовірна подія з крутою неповторною атмосферою, музикою, людьми, їжею та різноманітними розвагами для гостей. Багато в чому наш фестиваль став таким завдяки надійним партнерам. Mastercard у цьому році наш генеральний спонсор та партнер, до того ж ми вже не перший рік разом, і з кожним роком вони разом з нами роблять Atlas Weekend все кращим та прогресивнішим. Разом із партнерами ми змогли створити найбільшу територію cashless оплат в Україні, і цим не обмежують наші спільні досягнення та інновації на фестивалі! Обов’язково приходьте на 9-14 липня до нас у гості та переконайтеся в цьому своїми очима!», — зазначив Дмитро Сидоренко, засновник музичного фестивалю Atlas Weekend.

POS-термінали на території Atlas Weekend приймають картки будь-яких платіжних систем та банків, а безконтактно — лише картки Mastercard. Усі охочі також можуть придбати фестивальну безконтактну prepaid-картку Mastercard від Ощадбанку з символікою фестивалю та яскравим дизайном Atlas Weekend.

Promotion
Рейтинг / 0
4 5 1