Fight For Love: Іван Фролов про колаборацію з брендом Sova Jewelry

Мода / Fashion news
Cosmo

Бренди Sova та Frolov спільно з благодійною організацією “100% життя” створили колекцію ювелірних прикрас на підтримку ВІЛ-інфікованих. Частину коштів від її продажу спрямують на закупівлю швидких тестів на ВІЛ. Про те, що за цим усім стоїть і як створювалися ювелірні дива із соціальним підтекстом, ми дізнались у дизайнера Івана Фролова особисто.  


Іван Фролов

Одразу хочу запитати, хто вигадав концепцію та розробляв дизайн прикрас?

- Автором ідеї був я, але ми працювали разом iз креативним директором Sova ювеліром Артуром Торосяном. Спочатку я створив більше 300 ескізів, із яких потім обрав 30, і вже їх ми почали розробляти. Загалом над колекцією ми працювали близько року і планували випустити її у вересні. Але ми так захопилися, граючи з формами та кольорами металів, що доля сама підвела нас саме до весняного періоду та свята всіх закоханих.

У першу чергу ми почали розробляти каблучку-трансформер, що стала центральним елементом колекції. Також для нас важливо було створити новий символ кохання замість класичних обручок, до яких усі звикли. Тому ми вигадали альтернативу – форму кільця з діамантом, а далі вже працювали з гранями каблучки, робили їх нерівними та обтічними. До речі, такі дві каблучки можна носити разом, вони дуже гарно поєднуються – як близнюки. А ще можна носити їх на ланцюжку – як кулон.

Ти стверджуєш, що кожна річ Frolov має серце. Яким чином це відображено в цій колеції?

- Зберігаючи концепцію нашого бренду, ми прикрасили всі вироби гравіюванням у вигляді анатомічного серця. Крім того, в колекції є маленькі сердечка з різних видів золота. Ми довго працювали над їхніми розмірами та вагою, щоби прикраса була доступною, щоби кожен міг до будь-якого свята сказати щось більше, ніж “я тебе люблю”. Наприклад, “я дарую тобі своє серце”. У моєму розумінні, це щось більш символічне та фундаментальне, ніж слова, до яких всі звикли.

Які ви ще підготували сюрпризи?

- У комплекті до кожної прикраси йде хусточка. Вона схожа на скручену в трубку бандану, але набагато тонша, тому на неї можна чіпляти ці прикраси і носити їх як браслет або чокер. Також, надихаючись Фредді Мерк’юрі, можна вдягати хустку на передпліччя, де він носив браслет. А ще її можна чiпляти зверху на одяг, зокрема на жакети. Це дуже цікаво виглядає за рахунок безлічі варіантів комбінування хустки та прикрас. Окрім того, кожну прикрасу покупець отримує у спеціальному чохлі, одна половина якого слугує для зберігання прикраси, а інша – для презервативу від фонду “100% Life”, також в цьому чохлi є QR-код на проходження тесту на ВІЛ.

Як ви об’єдналися із благодійною організацією “100% Life”?

- Нас із Sova познайомила Настя Дєєва, виконавчий директор цієї організації, а саме вона ініціювала цю колаборацію. Кожна покупка має благодійну мету, адже частина коштів іде на закупку швидких тестів на ВІЛ. Також ми прагнемо донести до людей, що ВІЛ дуже близько і що в нашій країні це дуже серйозне питання масштабу епідемії. Близько 320 тисяч людей мають цей вірус, і тільки половина знає про це. Тому основна мета – щоби кожен пройшов цей тест. Друга наша місія – розповісти про те, що сьогодні ВІЛ – це не вирок. Із ним можна жити на повну, оскільки є спеціальна терапія, що дозволяє знизити кількість вірусу в крові до нуля.

Розкажи про шоу. який його основний посил? 

- Показ повністю відображає концепцію проекту, тому всіх наших гостей ми запросили в одне символічне ліжко. Ми вирішили подарувати всім найбільшу насолоду в житті – сон. Наші моделі символізували сни, думки, інколи гарячі, інколи мрійливі, тому вони проходили дуже близько до гостей, які були в цьому ліжку. Ми маємо бути відповідальні за себе й за тих, хто поруч із нами. 

А що ти вкладав у цю колекцію одягу?

- Вона присвячена першому коханню, першим дорослим почуттям, які ведуть до серйозних вчинків, i свободi, яка нам зносить дах. Це мої спогади про перше кохання, саме вони надихали мене на створення цієї колекції. Попередня колекція була про цноту, а ця, виходить, про її втрату. 

Дійсно, вона дуже схожа на попередню, чому так? 

- Нова колекція є продовженням минулої. Та була присвячена пятиріччю бренда, тож у ній було пять колаборацій з українськими художницями, які мене дуже надихають. Цього разу ми показали багато нового, але є й багато акцентів, які ми перенесли та розвинули. З’явилося багато цікавих речей: сукні-жакети на корсетній основі, мереживні сукні, спiдницi з фатину з яскравими акцентами. Це старша сестра минулої колекції, у якій є багато нових моделей, просто все витримано в естетиці бренду Frolov. 

Що стосується колаборацій, я помітила, що ти їх дуже любиш. чи не відволікає це від створення основних колекцій та чого ще чекати від Frolov найближчим часом?

- Майже кожна наша колекція створюється в колаборації з художниками. Що стосується масштабних, то їх було кілька – із брендом Tago, з Oh My Look! і тепер із Sova Jewelry. Із ким би ми не працювали, для мене дуже важливо зберігати айдентику бренда Frolov. Із Sova це було легко, адже в них такі самі високі стандарти якості та уявлення про те, як презентувати річ покупцеві. Тож так, ми любимо колаборації, і на вас чекають нові сюрпризи. 

“Соціально значна колаборація наповнює творчу співпрацю брендів більш глибоким змістом, і це неймовірно надихає! У процесі підготовки колекції ми дізналися про те, як застаріли наші знання про ВІЛ і як важливо розповісти, що із цим діагнозом можна прожити довге життя і подарувати здорове життя дитині. І дуже примітно, що колекція For Love була приурочена до 14 лютого, періоду тотальної любові. Ці унісекс прикраси-трансформери не обмежують тебе в комбінаціях і варіантах використання. Ми відчайдушно боролися за ідею, колекцію і любов! А ти з нами?”

Ганна Коваль, маркетинг-директорка SOVA

Рейтинг / 0
5 5 1