Побороти невидиму хворобу: 7 fashion і beauty акцій проти раку грудей

Мода / Fashion news
Фото: instagram @keosme
Cosmo

Жовтень - місяць всесвітньої боротьби з раком грудей. Це суто жіноча хвороба, про яку не прийнято багато говорити. Однак за статистикою в Україні кожного року понад 160 тисяч жінок чує невтішний діагноз. В місяць боротьби з хворобою, Cosmo вирішив нагадати, як фешн і бьюті індустрії протистоять раку молочної залози і як ти можеш долучитись до них.

Keosme x Mary Key

Колаборація Keosme x Mary Key - це акція підтримки й водночас спосіб привернути увагу до проблеми. Бренди створили ексклюзивну колекцію, до якої увійшло 11 предметів білизни. Всі вони виконані у різних відтінках рожевого, який офіційно визнано кольором боротьби із хворобою. Десять відсотків від продажів підуть у фонд “Здоров’я жінки й планування сім’ї” на підтримку реабілітаційних програм. Тільки подивись на ці бра. Тобі привід потішити себе, а комусь реальна фінансова підтримка. Хіба не круто?

instagram@keosme

Estee Lauder

Бьюті-бренд відомий своїми масштабними кампаніями проти раку грудей. Саме завдяки їм жовтень визнано місяцем боротьби з хворобою. Починаючи з 1992 бренд щорічно випускає лімітовані колекції, проводить низку заходів на підтримку фондів з реабілітації і вкладає кошти в медичні дослідження. Estee Lauder не просто привертають увагу до проблеми. Вони намагаються її вирішити. Щоб долучитись до акції, обирай продукцію бренду марковану рожевою стрічкою.

instagram@esteelauder

Sleeper

Український бренд зі світовим ім’ям вже чотири роки поспіль долучається до глобальної ініціативи. Цього разу вони представили відеоролик, який навчатиме жінок самостійно проводити огляд молочної залози в домашніх умовах. Така акція направлена на виявлення хвороби на ранній стадіях, що апріорі збільшує шанси на її подолання. Також на вибрані речі рожевого кольору буде діяти знижка 20%. Такий самий відсоток від продажів буде передано у благодійний фонд “Квітна”. Не знаємо, як ти, але ми вже передивились ролик і придивлюємось собі нові піжамки.

 

Sleeper

Bobbi Brown

Приєднатись до ініціативи Estee Lauder вирішив і американський бренд Bobbie Brown. Цьогоріч вони презентували лімітовану серію помад “Proud to be Pink”. Легка текстура і універсальний колір. В наборі два класичних нюдових відтінки. Сет з двох помад коштує 45 доларів, 24 з яких йдуть на благодійність. Невелика ціна за дві помади, але чималий внесок у загальну справу, правда?

Bobbi Brown

Norba

Norba - український бренд комфортного й лаконічного одягу. Цього року вони також вирішили долучитись до всесвітньої ініціативи і створили капсулу, 80% продажів якої підуть у фонд “Квітна”. До капсули увійшли легінси й топи ніжних рожевих відтінків. Весь одяг виготовлено з екологічно регенерованого нейлона Econyl, який було отримано шляхом переробки пластику, утилізації рибацьких сіток і залишків тканини. Іншими словами, не просто хороша ініціатива, а ще й екологічно чиста акція. Долучайся, хороший топ і легінси - завжди потрібна штука.

Norba

Revitalash

Revitalash - ще один бьюті-бренд, який щорічно бореться з проблемою раку грудей. Цього разу вони презентували кондиціонер для вій, відсоток з продажів яких піде у благодійний фон і на підтримку досліджень з вивчення хвороби. Сиворотка захищає від мікропошкоджень, укріплює й живить вії. Аби зібрати якомога більшу суму, акція триватиме до кінця року.

Revitalash

Avon

Бьюті-бренди не лише випускають лімітовані продукти і проводять освітні заходи. Цьогоріч Avon разом з авіакомпанією WizzAir провели благодійний марафон Avon Pink Run. Учасники збирали кошти на придбання сучасного мамографа для однієї з регіональних лікарень. Це вже не перший забіг ініційований компаніями Avon і Run Ukraine. Окрім жінок, у забігу взяли участь і чоловіки, яким не байдужа конкретна проблема. Пишаємось всіма учасниками марафону і самі долучаємось до акцій. Давай з нами.

Facebook

Рейтинг / 0
4 5 3