ЮНІСЕФ за участі MONATIK розпочав кампанію, що мотивує підлітків тестуватися на ВІЛ

Твоя жизнь / Lifestyle
Cosmo

15 лютого 2018 р, Київ. Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) представив адреналін-експеримент, у якому взяв участь MONATIK. У відео MONATIK на власному прикладі мотивує молодь до активного життя, а також до ВІЛ-тестування, як до невід’ємної частини життя молодої людини.

Даний проект є частиною великої освітньої кампанії Adrenaline Battle, що в ігровій формі залучає та підтримує інтерес молоді до активного способу життя, робить модними звички, такі як тестування на ВІЛ і закликає молодь шаленіти, але пам’ятати про безпеку і здоров’я. Протягом трьох місяців молоді люди, яким виповнилося 14 років, реєструються на сайті ubrave.com.ua, виконують 6 шалених завдань, публікують фото та відео виконаних завдань, серед яких тестування на ВІЛ, набирають дропи (бали) та матимуть можливість виграти участь у знімальному процесі нового кліпу MONATIK.

Голова представництва ЮНІСЕФ в Україні Джованна Барберіс: “В Україні мінімум 200 тисяч ВІЛ-позитивних людей і лише 50% знають про свій статус. ЮНІСЕФ забезпечує дітей та молодь в рамках шкільної та позашкільної освіти життєво необхідними навичками, які допомагають захиститися від ВІЛ-інфекції. Сьогодні в Україні працює понад 100 дружніх до молоді клінік. Близько 400 фахівців пройшли необхідні тренінги і зараз втілюють дружні до молоді підходи в своїй практиці. Мені дуже хочеться заохотити вас сьогодні скористатися можливістю пройти ВІЛ-тестування у клініці дружній до молоді та переконатися, що ви контролюєте своє здоров’я. Ми прагнемо, щоб кожна молода людина пам’ятала про дві здорові звички: регулярне ВІЛ-тестування та захищений секс, які допомагають зберегти здоров’я та життя”. 

MONATIK, друг ЮНІСЕФ: «У грудні минулого року я мав честь офіційно стати Другом ЮНІСЕФ і розпочати співробітництво з Дитячим фондом ООН в рамках інформаційної кампанії для молоді Адреналін батл, ціль якої – мотивувати сучасних молодих людей до тестування на ВІЛ. Взявши таке зобов’язання, я з великою відповідальністю та задоволенням погодився на участь в соціальному експерименті заради того, щоб привернути увагу молоді до важливості та необхідності ВІЛ-тестування. Сподіваюся, це відео і кампанія в цілому позитивно вплинуть на формування в молоді звички тестуватися на вірус імунодефіциту людини». 

Молодих людей, які мали намір протестуватися на ВІЛ в клініці дружній до молоді, прийшли підтримати також відомі учасники Adrenaline Battle: гурт Open Kids, співачка Mari Cheba, соліст гурту Epolets Павло Варениця, фешн-фотограф та кліпмейкер Андрій Корінь та популярний YouTube блогер Женя Белозеров.

Гурт Open Kids: «Ми підлітки-лідери, у яких є можливість до наших однолітків доносити важливі меседжі. Тому ми доєдналися до Adrenaline Battle. Ця кампанія закликає дбати про своє здоров’я, і робити це потрібно вже зараз. Ми розуміємо, що замислюючись про важливі речі вже в нашому віці і дбаючи про себе, ми можливо уникнемо життєвих серйозних проблем». 

Більше інформації про кампанію Adrenaline Battle та клініки дружні до молоді, де можна безкоштовно та конфіденційно пройти тест на ВІЛ, ти можешь дізнатися на веб-сайті ubrave.com.ua