Краса, економія, екологічність: чому refillable-косметика — це майбутнє

Сучасний і вигідний спосіб потішити себе улюбленими засобами, при цьому зменшуючи шкоду для довкілля

опубліковано: 16 червня 2025

Реклама

Поєднувати любов до beauty-засобів і парфумів та водночас дбати про довкілля — нова норма. До Міжнародного дня рефілів 16 червня, група L’Oréal нагадує: свідома краса починається з простого кроку — обрати аромат або косметичний засіб у флаконі, який можна повторно наповнювати.

Lancôme, Kiehl's, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent та інші бренди, що входять до L’Oréal Group пропонують парфуми та догляд у форматі рефілів — стильних, зручних і вигідних. Наприклад, якщо замість двох флаконів по 50 мл аромату La Vie Est Belle Elixir обрати один змінний блок на 100 мл — ти допоможеш зменшити використання скла на 73 %, пластику — на 66 %, а картону — на 61 %.

І це не тільки екологічний вибір. Формат рефілів — ще й економія та медитативний процес переливання. Улюблений флакон залишається з тобою надовго, а ти просто додаєш до нього новий вміст — як частину своєї beauty-рутини. Більше ніяких компромісів між красою і відповідальністю. Приєднуйся до глобального руху за свідому красу — і зроби рефіли своїм новим стандартом!

Схожі статті
Реклама
Краса та здоров’я
ПОПУЛЯРНІ