«Усе росте з любові»: у «Празі» відбувся традиційний Бал Квітів на честь 69-річчя ресторану
ФОТО: Надані пресслужбою
опубліковано: 23 червня 2025
Ресторан «Прага» — місце, добре знайоме кожному киянину з витонченим смаком, — відсвяткував свій 14-й день народження та 69 років з моменту заснування. Із цієї нагоди відбувся традиційний Бал Квітів, який цього року мав поетичну тему «Усе росте з любові». Вона — про людей, з якими хочеться залишатися, і про почуття, що надихає в усі часи.
«Прага» — частина ресторанної групи Table Talk, до якої також входять Capuleti та NTLK Food Point. Філософія компанії — це чесний діалог між традицією та сучасністю, пам’ять, що не ховається в минулому, а живе поруч. Тож не дивно, що день народження ресторану щороку збирає давніх друзів — постійних гостей, представників культури, медіа та бізнесу, які повертаються, щоб знову відчути особливу атмосферу й торкнутися історії цього місця.
Джерелом натхнення для декору стали троянди — ніжні, вишукані й символічні. Завдяки квітковому партнеру Only Rose, офіційному магазину найбільшого в Україні виробника троянд «Асканія-Флора», було використано понад 3500 троянд. Команда Golubchik Event Décor перетворила їх на витончені композиції, створивши справжню атмосферу краси й гармонії в цей особливий день.
Задавав атмосферу вечора ведучий Мішель Сайкалі, а музичний супровід дарував кавер-бенд Маргарити Мелешко. Хедлайнером став гурт ADAM зі своїми хітами «Повільно», «Таку як є» та «Особистий рай».
Розпочали з подяки Збройним силам України за можливість зберігати й підтримувати традиції навіть у непростий час. У межах події також провели благодійний збір у партнерстві з Фондом Сергія Притули. Збирали кошти на актуальний проєкт фонду — «Щелепи»: тандем БпЛА Shark-M та українських баражуючих боєприпасів, які забезпечують високоточну розвідку й ефективні у знищенні цінних ворожих цілей.
Гості не тільки насолодились атмосферою та неповторною гастрономією, а й торкнулись історії світових брендів з партнерами заходу: шампанським Perrier-Jouet та легендарним шотландським віскі Chivas, створеним для особливих подій понад два століття тому.
Офіційний дилерський центр «УКРАВТО Київ», що розміщений на Оболоні, представив публіці свої флагманські моделі для ближчого знайомства. Серед них — Mercedes-Benz GLE Coupé, спортивний і водночас витончений кросовер з кулеподібним профілем, а також мотоцикли — італійські легенди Ducati: Multistrada V4S, створений для міста і траси, та агресивний круїзер Diavel.
Не обійшлося й без користі для бізнесу: Raiffeisen Bank приєднався до свята як партнер, що поділяє справжні цінності преміального сервісу. Адже це не просто картка — це цілий світ рішень, створених для тих, хто цінує якість у кожній деталі.
Під час заходу гості мали змогу дізнатися більше про ексклюзивні переваги пакетів «Престиж» і «Ексклюзив» — від індивідуального валютного курсу до консультацій щодо інвестицій та освіти за кордоном.
Усі гості отримали подарунки від партнера заходу — компанії BROCARD, найбільшої в Україні парфумерно-косметичної мережі у сегменті luxury. BROCARD познайомила гостей із брендом нішевої парфумерії Mancera, щоб спогади про вечір залишилися не тільки в пам’яті, а й в ароматі.
Про стиль команди ресторану подбав Sandler Wellness Center — простір, у якому турбота про себе перетворюється на стиль життя.
Серед донатерів були розіграні подарунки від партнерів заходу та салону сучасного сервірування TWLV.
Більше атмосфери заходу — у галереї.