Як це було: бізнес-конференція «Виклики індустрії у сучасних реаліях» від Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency

Діалог між лідерами української fashion-індустрії

ФОТО: Надані пресслужбою (Katya Boklan)

опубліковано: 9 вересня 2025

Реклама

8 вересня в ЦУМ Київ відбулася перша бізнес-конференція «Виклики індустрії у сучасних реаліях», організована Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency. Подія стала платформою для відкритого діалогу між лідерами української fashion-індустрії з метою знайти практичні рішення та об’єднати зусилля в умовах повномасштабної війни.

«Ми всі відчули, наскільки цінно бути разом саме зараз. Конференція стала не лише простором важливого діалогу, це початок пошуку нових рішень. Адже тільки спільно ми можемо долати виклики та формувати майбутнє української моди», — поділилася думками Ірина Данилевська, співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week.

У трьох тематичних панелях учасники обговорили найбільш болючі виклики для індустрії моди у воєнний час. Під час панелі «Виробництво», модерованої Іриною Данилевською, Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Єлизавета Поліч (FROLOV) зосередилися на дефіциті кадрів, митних бар’єрах і безпекових питаннях, а також поділилися прикладами рішень — від внутрішніх освітніх програм до мапування виробничих потужностей.

У панелі «Комунікації», яку модерувала Марія Мохова (white rabbit agency), Тетяна Парфільєва (Cher’17), Антон Єременко (Gunia Project) і Катерина Мотрич (Motrych Studio) говорили про важливість прозорості, етичної відповідальності та інклюзивності в комунікації брендів, а також про готовність до кризових сценаріїв.

Завершальна панель «Маркетинг і продажі» під модерацією Варвари Зікрань (white rabbit agency) об’єднала Костянтина Путиленка (ЦУМ Київ), Наталію Кінзерську (Kachorovska) та Володимира «Будду» Рудковського («Незламні»), які обговорили ефективні канали продажів, цінову стратегію, омніканальність і практики роботи з ветеранами як частину нової етики українського ритейлу.

 «Ця конференція не про виступи, а про спільну розмову. Спікери задають вектор, але далі включається весь зал. Це була жива, глибока, інколи непроста дискусія — така, яка і мала статися. Ми всі давно цього потребували», — зазначили Марія Мохова та Варвара Зікрань, засновниці white rabbit agency.

ЦУМ Київ — ключовий український ритейлер, що не лише підтримав подію, а й долучився до відвертої розмови про реалії та трансформацію fashion-ритейлу. Команда універмагу надала простір для проведення конференції та допомогла в її підготовці, а маркетинг-директор ЦУМу Костянтин Путиленко особисто взяв участь у панельній дискусії.

Бренд Aromateque став спонсором заходу. Гості конференції мали змогу зануритися у світ нішевої парфумерії, протестувати новинки та отримати приємні подарунки. Нетворкінг-партнером виступив ROSES Bar, який пригощав гостей крафтовими коктейлями у форматі ready-to-serve.

Учасники конференції сформували перші практичні орієнтири та напрями для подальшої роботи й домовилися продовжити комунікацію для реалізації спільних проєктів і рішень.

Схожі статті
Реклама
Культура
ПОПУЛЯРНІ