Зіркові гості та презентації майбутніх українських кінострічок: як минуло святкування першої річниці United Content Hub

Як це було

ФОТО: Надані пресслужбою

опубліковано: 2 грудня 2025

Реклама

Днями в конгресно-виставковому центрі «Парковий» продюсерська компанія United Content Hub зібрала партнерів, режисерів, акторів та провідних представників української кіноіндустрії, щоб підсумувати рік стрімкого зростання — і заявити про нові амбіції.

За 12 місяців United Content Hub сформував впізнаваний почерк — масштабне виробництво, стратегічну дистрибуцію та розвиток міжнародних копродукцій з фокусом на ринки Центральної та Східної Європи. Серед ключових партнерів, присутніх на події, були B&H Film Distribution, YULA Company, Between Media Agency та JetSetter.ua.

«Рік тому, 26 листопада 2024 року, ми відправили перший лист, у якому заявили про старт компанії в Євросоюзі. Наша ціль була чіткою — підтримка української кіноіндустрії, акумуляція інвестицій в український контент і запуск проєктів, здатних конкурувати не лише вдома, а й за кордоном. Комусь це могло здатися надто амбітним, але ми поставилися до цього максимально серйозно. Команда працювала сфокусовано — і на результат, який говорить сам за себе», — зазначив CEO United Content Hub Андрій Ногін.

«Нам цього року вдалося вибудувати карту копродукції, яка охоплює вісім країн — від Хорватії, Румунії та Болгарії до Латвії та Туреччини. Ми залучили іноземних інвестицій в Україну понад 100 мільйонів гривень, а наші фільми подивилися близько 450 тисяч людей лише в кінотеатрах. Але цифрами й кінотеатрами ми не обмежуємося. Ми раді й щасливі, що почали співпрацю з усіма платформами та топовими телеканалами України. Дякую, що підтримуєте нас. До нових зустрічей, нових проєктів і нових перемог!» — поділився планами співзасновник United Content Hub Олексій Лимаренко.

Головною частиною вечора стала серія презентацій майбутніх стрічок. Студія продемонструвала тизери, пітчинги, перші кадри та фрагменти з фільмів, виробництвом і просуванням яких займається компанія. Серед представлених проєктів були: «Коли ти розлучишся?», «Довженко», «Корпорат», «Вартові Різдва» та «ГУР. Код Сікора». Кожен фрагмент супроводжувався коментарями творчих команд — режисери й актори виходили на сцену, щоб поділитися баченням і деталями виробництва.

У презентаціях брали участь Ахтем Сеітаблаєв, Олексій Комаровський, Семен Горов, Антоніна Хижняк, Ксенія Мішина, Максим Самчик, Тетяна Малкова, Олексій Гончаренко, Ілля Парфенюк та Анна Дойчева.

Окремою подією вечора стала презентація кліпу Parfeniuk «Корпорат», який став головним саундтреком та тизером до однойменного фільму. Вечір доповнювало італійське ігристе Serena 1881 — «Спробуй елегантність на смак».

Під час заходу також обговорювали результати вже випущених проєктів і амбіції на майбутнє — зокрема, розширення міжнародних ініціатив і запуск нових виробничих напрямів. Перша річниця United Content Hub стала публічною демонстрацією нової сили українського кіновиробництва та підтвердженням статусу студії, яка задає темп індустрії.

Схожі статті
Реклама
ПОПУЛЯРНІ