Дружба на роботі: чому це насправді гарна ідея

Класне рішення для твого професійного та особистого життя


АВТОР: Анастасія Якубишин

ФОТО: Кадр із серіалу «Жирний шрифт»

опубліковано: 29 квітня 2024

На перший погляд може здатися, що робоче середовище — це насамперед місце для професійного зростання, виконання обов’язків і досягнення цілей. Так, усе це правда, однак не означає, що робоче середовище не може стати чудовим місцем і для нової дружби. Насправді, попри популярність протилежної думки, мати найкращу подругу чи друга на роботі може виявитися класним рішенням для твого життя: не лише особистого, а й професійного. 

Чим корисна дружба на роботі?

1. Підтримка і мотивація

Хто краще за твоїх колег знає все, із чим ти стикаєшся щодня на роботі? Друзі-колеги можуть стати твоєю найбільшою підтримкою в непрості часи. Вони розуміють твої труднощі й можуть допомогти тобі знайти вихід з будь-якої складної ситуації. Підтримка колег може надихати тебе на нові досягнення і допомагати зберегти мотивацію навіть у важкі моменти.

2. Збільшення задоволення від роботи

Статистика показує, що люди, які мають друзів на роботі, відчувають більше задоволення від своєї праці. Глобальне дослідження Workplace Trends показало, що 60% опитаних співробітників у 10 країнах кажуть, що вони були б більш схильні залишатися у своїй компанії довше, якби у них було там більше друзів. Дві третини жінок поділилися, що спілкування є однією з головних причин, чому вони працюють. Дружба може зробити будні цікавішими, знизити рівень стресу і покращити атмосферу в робочому середовищі.

@relatableworkmemes Nothing better than office goss #friends #rachelgreen #joeytribbiani #workbestie #workmemes #worklife #relatablememes #fyp ♬ original sound - Relatable Work Memes

3. Розвиток кар’єри

Друзі на роботі можуть бути корисними для твого професійного зростання. Хай як ми любимо своїх друзів, з якими зустрілися у школі, в університеті чи на заняттях з танців, саме друзі з роботи найбільше у контексті твоїх навичок і можливостей. Колеги із суміжної сфери можуть дати тобі справді доречні поради щодо наступних кар’єрних кроків, підтримати впровадження нових ідей і навіть допомогти знайти нові можливості для розвитку кар’єри, бо, ймовірно, вони теж були або будуть на твоєму місці.

4. Здорове робоче середовище і зниження відчуття самотності

У сучасному світі, коли безліч людей працює з дому або має гібридний графік, відчуття самотності може бути серйозною проблемою. Друзі на роботі допомагають зменшити це відчуття і створюють почуття приналежності до колективу. Усе сприймається легше, коли є work bestie, якій ти можеш вилити душу і яка зрозуміє тебе з півслова. Дружні стосунки на роботі сприяють створенню здорового і підтримувального робочого середовища, коли ти довіряєш людям навколо, можеш бути з ними відвертою і не боїшся на них покластися.

5. Підвищення продуктивності

Додатково дослідження Gallup показує, що наявність найкращого друга на роботі може мати безпосередній вплив на бізнес-результати. В організаціях, де 6 із 10 співробітників мають найкращого друга на роботі, відбувається на 36% менше інцидентів з безпеки, такі організації залучають на 7% більше зацікавлених клієнтів і отримують прибуток, збільшений на 12%. Таким чином, наявність дружніх стосунків на роботі може принести користь не лише особистому самопочуттю, а й загальному успіху організації.

@thefamileigh Tag your work bestie!🕺🏼 #thefamileigh #dad #workbestie ♬ original sound - Redbeenbad

Звичайно, важливо чітко розмежовувати особисті та професійні стосунки, не забуваючи про професійну етику і договір конфіденційності, якщо того вимагає твоє місце роботи. Однак, якщо тобі пощастить знайти друзів на роботі, це може суттєво покращити твоє життя в багатьох аспектах. Пам’ятай, що дружба на роботі — це двосторонній процес. Тож підтримуй успіхи колег, радій їхнім перемогам, щиро співчувай поразкам, допомагай їм у труднощах і ніколи не забувай запитати: «Як пройшов той складний дзвінок?»

Схожі статті
Реклама
cosmopolitan banner
Стиль життя
ПОПУЛЯРНІ