Be kind: добрі справи українських брендів цієї осені
Осінь приносить не тільки стильні дропи, а й добрі новини: українські бренди продовжують допомагати, надихати та створювати ініціативи з реальним впливом. Це й підтримка жінок і дівчат з маленьких міст, і простір для розвитку підлітків, і допомога ЗСУ, і збереження пам’яті про тих, хто виборював нашу незалежність. У нашій добірці — головні ініціативи цієї осені, до яких можеш долучитися й ти.
Всеукраїнський проєкт Rikky Hype та медичних установ України до «Рожевого місяця»

Цього року до місяця обізнаності про рак молочної залози Rikky Hype не тільки нагадує про важливість профілактичних оглядів, а й діє і спонукає наважитися на перевірку разом із провідними клініками із семи найбільших міст України.
До кінця жовтня у кожному замовленні онлайн чи при покупці офлайн клієнти знайдуть листівку зі спеціальними пропозиціями щодо мамологічного огляду в лікарнях Києва, Львова, Харкова, Одеси, Вінниці, Полтави та Дніпра. А на Youtube-каналі бренду — посилання на відео для самоперевірки вдома, створене у співпраці з лікарем-онкохірургом і мамологом зі Спеціалізованого мамологічного центру міста Києва Тетяною Шевчук.
«Рак молочної залози залишається найпоширенішим з усіх видів раку, але він піддається успішному лікуванню у випадку вчасної діагностики», — нагадують бренд та мамолог Тетяна Шевчук.
В ініціативі беруть участь Спеціалізований мамологічний центр Києва; Клініка академіка В. І. Грищенка; Клініка Genesis у Дніпрі; Клініка «Медея» та Медичний центр «Дельта Мед».
Лонгслів до Рожевтня від Good People на підтримку БФ «Квітна»

Український денім-бренд Good People запустив лімітований рожевий лонгслів, присвячений місяцю обізнаності про рак молочної залози. 100% прибутку від продажу капсули буде передано Благодійному фонду «Квітна», що системно працює над профілактикою, ранньою діагностикою та адресною допомогою жінкам в Україні. Передані Good People кошти буде спрямовано на підтримку роботи медичного центру в місті Києві, який фонд щойно відкрив за адресою: Голосіївський проспект, 70, де будуть проводитися обстеження для всіх, хто цього потребує.
Рожевий лонгслів, що впишеться в будь-який щоденний осінній образ, втілює турботу про себе і те, як вона може і має підкріплюватися реальними діями. У співпраці з БФ «Квітна» команда Good People бачить можливість реалізувати свої цінності та зробити внесок у здоров’я та безпеку українських жінок.
Підвіски-серця для підтримки літніх людей від Blackwood та фонду «Старенькі»

Blackwood разом з благодійним фондом «Старенькі» презентували благодійні підвіски-серця для сумки, прибуток від продажу яких буде спрямовано на потреби літніх людей, якими опікується фонд. У кожній підвісці-серці втілені дві ідеї — допомога та зв’язок. Вона стає символом уваги до старших людей і нагадуванням про цінність теплих стосунків між поколіннями.
Героїнею знімання стала пані Світлана, якою опікується фонд «Старенькі». Разом з нею відтворили історію, у якій оживають спогади про дитинство. Це моменти, які залишаються в пам’яті назавжди: коли бабуся ліпить вареники, заплітає косичку чи ділиться історіями, що гріють навіть через роки.
Ініціатива стартує в жовтні, адже саме цього місяця у світі відзначають Міжнародний день людей похилого віку. Ця дата ще раз нагадує про важливість уваги й підтримки літніх людей, а підвіски-серця стають способом перетворити турботу на конкретну дію.
Благодійна прикраса від KATRIA та Асоціації саперів України

До Дня захисників і захисниць України бренд прикрас KATRIA та Асоціація саперів України створили підвіс «Поранена земля», що має благодійну місію і відтворює справжні сліди від вибухів і мін, зафіксовані на фото українського поля. Дизайн підвісу, що представлений у сріблі та позолоті, саме народився з реальної світлини української землі, пошматованої вибухами. Візерунок цього кулона — не просто дизайн, а відбиток сьогодення, символ ран і шрамів, які війна залишає на країні.
Героїнею кампейну стала саперка Тетяна Шухнаренко родом з Бахмуту. Тетяна разом із чоловіком долучилися до справи гуманітарного розмінування ще у 2018 році. У 2022-му, залишивши рідне місто, вони переїхали до Києва та приєдналися до Асоціації саперів. Робота Тетяни охоплює як технічне обстеження територій, так і безпосередню роботу в групах розмінування — на позиціях оператора дрона та оператора механічного розмінування. Сьогодні Тетяна має понад сім років досвіду та працювала на територіях Київської, Сумської, Чернігівської, Харківської, Миколаївської, Херсонської та Дніпропетровської областей.
1000 гривень від продажу кожного підвісу спрямовуються ГО «Асоціація саперів України» для допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів, унаслідок війни. Крім благодійної мети, співпраця несе просвітницьку місію — вона спрямована на едукацію населення щодо мінної безпеки; розвінчування стереотипів та підвищення обізнаності з теми гуманітарного розмінування. Придбати прикрасу можна на сайті.
Бренд NORBA приєднується до Рожевого жовтня

Філософія NORBA ґрунтується на ідеї турботи про себе та свідомого ставлення до здоров’я. У жовтні, місяці обізнаності у питанні про рак молочної залози, ми прагнемо нагадати жінкам про важливість регулярних обстежень та профілактики.
Цього року бренд об’єднався з method.clinic — сучасним багатопрофільним медичним простором, що пропонує якісні діагностичні та профілактичні послуги, зокрема ультразвукову діагностику. Разом з партнером протягом жовтня бренд дарує спільноті NORBA знижку 50% на УЗД молочних залоз, яка діятиме до 15 листопада.
Щоб привернути увагу та підкреслити важливість турботи про себе, команда NORBA запросила до співпраці художницю Ольгу Чикало. Її роботи зберігаються у приватних колекціях в Україні та Європі; у своїй практиці вона досліджує форму та тілесність. Спеціально для NORBA Ольга створила чуттєвий малюнок — жіночу фігуру, намальовану м’якими рожевими лініями, що символізує ніжність, силу й підтримку.
Протягом усього жовтня кожна онлайн-покупка на сайті norba.ua або в шоурумі бренду супроводжуватиметься спеціальним подарунком — сертифікатом на УЗД молочних залоз зі знижкою method.clinic. Пацієнтки method.clinic своєю чергою отримають знижку 30% на спортивний одяг NORBA, щоб піклування про себе продовжувалось і поза межами клініки.
Нова колекція CABANCHI «Хейт зупиняється тут»

Часом здається, що у світі закінчуються добрі слова, а натомість у стрічках та коментарях безкінечно множаться докори, сарказм і злі вислови. Соцмережі, здається, перетворилися на справжню арену: хтось виглядає «не так», хтось сказав «не те». Хейт настільки вплівся у наше щоденне життя, що справжнім дефіцитом стало елементарне добро.
Саме цю тему піднімає CABANCHI у новому дропі, створеному спеціально до української комедії «Десять блогерят». Ці речі стали своєрідною мерч-відповіддю тим, хто завжди готовий додати ще кілька негативних слів у коментарях. Іронічна, часом комічна, але абсолютно чесна — вона про guilty pleasure сучасних хейтерів, які не уявляють життя без нескінченних онлайн-баталій.
У центрі — комфорт: оверсайз-футболки та світшоти з м’якого трикотажу з промовистими принтами. «Хейт зупиняється тут» нагадує, що більшість негативу лишається в Інтернеті. «Я не відповідаю вашим очікуванням» — іронія про постійні вимоги. А кепка й шопер «I hate / love you» адресовані тим, хто не може втриматися від хейту. Колекція доступна на сайті й у фізичних магазинах бренду.
«“Підвішені” жетони. Місія 3.0» до Дня захисників і захисниць від RBTNK

Бренд артефактів воєнного часу RBTNK запустив третю хвилю кампанії «“Підвішені” жетони». Мета — подарувати 500 сталевих жетонів RBTNK захисникам і захисницям до свята 1 жовтня. Як і всі кампанії бренду, ця вибудовує місток між тилом і фронтом. «Підвісити» жетон — тобто придбати його для випадкового військового — може кожен охочий. Так ми виконуємо «місію чуйності» у всесвіті RBTNK.
«Все почалось із простого бажання підтримати тих, хто пройшов і проходить одне з найскладніших випробувань в житті — війну. Я почав дарувати наші жетони підписникам свого бренду, абсолютно незнайомим військовим на реабілітації, на службі чи звільненим після полону. Вони реагували неймовірно і завжди дякували за одне й те саме — що пам’ятаємо і що не все одно. Вони ділились зі мною своїми історіями і враженнями, і я хотів, щоб усі мали змогу відчути те, що відчував від цього я. Приєднуйтесь», — розповідає засновник бренду RBTNK, діючий військовий медик Іордан Костантініді.
Щоб отримати жетон у подарунок, захисникові чи захисниці достатньо написати у direct на сторінці RBTNK слово «Чуйність». Цього разу бренд також спрямує частину підвішених жетонів військовим, які проходять реабілітацію. «Підвісити» жетон, аби привітати зі святом 1 жовтня випадкового захисника чи захисницю, можна на офіційному сайті RBTNK за посиланням.
Освітня стипендія для жінок та дівчат від L’ESKIZZO

Бренд L’ESKIZZO запускає щорічну Освітню стипендію для жінок та дівчат. Фонд складатиме 100 000 гривень, що будуть спрямовані на навчання учасниць програми, жінок та дівчат з маленьких міст та сіл. Ця ініціатива покликана підтримати тих, хто прагне навчатися й розвиватися, але часто стикається з обмеженим доступом до освіти. Цього року стипендія орієнтована на жінок і дівчат, які хочуть розвиватися у креативних індустріях — маркетингу, PR, SMM та суміжних напрямках.
Краватки — це частина ДНК бренду, а також основа благодійної колекції: 100% прибутку від їхніх продажів бренд спрямує у стипендіальний фонд L’ESKIZZO. Кожна з них фактурна, з виразним характером, створена для того, щоб навіть найпростішому образу додати стилю та індивідуальності. Поєднання маскулінного й фемінного робить їх водночас структурними та грайливими. Саме цей аксесуар став головним елементом колаборації з Юлією Петрик.
Подати заявку на участь у стипендіальній програмі можна до 30 листопада 2025 року за посиланням. Колекцію краваток можна переглянути на сайті.
Проєкт DIRISE для саморозвитку дітей та тінейджерів

DIRISE — це екосистема для дітей і підлітків, що об’єднує освіту, креатив та турботу про себе. Мета проєкту — допомогти молоді розкрити індивідуальність, виховати впевненість і сформувати культуру self-love та well-being.
Проєкт поєднує освітню онлайн-програму, літні кемпи та подорожі, а також модельну академію та агенцію, створюючи нову реальність розвитку для молоді. Особливим осередком проєкту є DIRISE COMMUNITY — закритий онлайн-простір у форматі Telegram-каналу, що об’єднує україномовних тінейджерів з усього світу. Це місце діалогу та натхнення: від догляду та бʼюті до стильових рішень, моделінгу, фото і соцмереж. Тут діти отримують доступ до гідів, лекцій, менторства та живої експертної підтримки. Щомісяця — окрема тема: кожного тижня онлайн-ефір із засновницею Діаною Кандибою або запрошеними експертами; трекери здорового способу життя та обмін креативними процесами.
У майбутньому до платформи долучаться провідні українські експерти: дипломована нутриціологиня Софія Рожко; візажистка Саша Вєтрова; модель, стилістка, дослідниця української культури Надія Шаповал; косметологиня та засновниця skinlist Крістіна Обломська; мисткиня Поліна Мороз; актор Кір Парастаєв та інші.
Проєкт створила модель і фотограф Діана Кандиба, перша українка, яка співпрацювала з IMG. Її досвід у світовій fashion-індустрії трансформувався у місію — виховати покоління, що цінує природність і вміє піклуватися про себе. Долучитися до проєкту та освітнього Telegram-каналу можна за посиланням.

Благодійний дроп Tomato Core від Cuprum Depot і Rechi

Український бренд Cuprum Depot у колаборації з Rechi, проєктом лейблу pomitni, презентували лімітований дроп Tomato Core. Лінійка продовжує серію благодійних дропів Rechi, які за півтора року зібрали понад 100 000 гривень на допомогу ЗСУ, і стає ще одним кроком у низці благодійних колаборацій Cuprum Depot. Увесь прибуток спрямують на актуальні збори для військових.
Серпневі помідори — стиглі, соковиті, нагріті сонцем — стали головним образом дропу. Вони нагадують про смак літа, який хочеться зберегти якнайдовше. До лінійки увійшли бестселери Cuprum Depot — футболки, майки, лонгсліви, а також абсолютна новинка в асортименті — хустина.
«Серпневі помідори особливі. Вони вбирають усе, що трапляється між червнем і серпнем, а потім віддають смаком — нагадуючи, що літо сталося. Цей дроп — наше просте й відверте зізнання в любові помідорам», — коментують вихід дропу команди.
Tomato Core доступний на сайті cuprumdepot.com. Тираж лімітований: після sold out команда опублікує звіт про передані кошти.
Вишиті сорочки, присвячені шістдесятникам, від Motyv та МУР
Вишитий одяг та державотворення завжди йшли пліч-о-пліч в українській історії. Новий мюзикл від МУР «Ребелія [1991]» розповідає про один з надважливих етапів в українській історії. Тож до премʼєри цієї вистави бренд вишитого одягу Motyv та творче обʼєднання МУР обʼєдналися, щоб створити дві сорочки з присвятою тим, хто виборов нашу державність. При створенні сорочок команда бренду надихалася сценарієм майбутнього мюзиклу МУР, тогочасною модою та постатями Івана Світличного, Вʼячеслава Чорновола, Віктора Кукси, Василя Стуса, Алли Горської, Миколи Вінграновського, Василя Симоненка, Івана Дзюби, Леся Танюка.
Сорочка «Вісник» — чоловіча, створена за мотивами видання, яке творив В’ячеслав Чорновіл. Лаконічний дизайн та стримана колористика ніби промовляють про серйозність намірів Чорновола. «Образ “Українського Вісника” — це нагадування, що свобода не була нам подарована — її виборювали. І сьогодні ми продовжуємо цю боротьбу вже у своїй сфері, культурі, одязі, мові, діях».
Сорочка «Вінграновський» — унісекс. Розкльошені рукава, акцентний комір та конверт на сорочці символізують творчість та авангард як інструмент боротьби у той час. Коли, попри заборони, творчість — була.
Лімітовану мініколекцію сорочок можна придбати на сторінках бренду.
Благодійний дроп Crumb спільно з проєктом «Птахи» і медичною службою «Азов»

Бренд Сrumb спільно з проєктом Тати Кеплер «Птахи» (БФ «Відчуй») та медичною службою і службою супроводу 12-ї бригади спеціального призначення «Азов» презентував лімітований дроп, увесь прибуток від продажів якого буде спрямований на закупівлю медикаментів для аптечок бойових медиків.
У межах колаборації створено набір із двох мінікремів з унісекс-ароматами та брендованим карабіном. Срібний my daily skin care routine з нотами сандала й кардамону та чорний act, then care з поєднанням пахощів нарциса й амбри. У кремі втілені дві точки опори: турбота про себе й турбота про інших.
Кожен крем має QR-код, що веде на постійну банку для донатів. Його можна носити як аксесуар — на сумці, джинсах чи ключах. QR-код можна сканувати знову і знову – щодня, щотижня, у будь-який момент, коли виникає потреба підтримати.
«Коли ви донатите на тактичну медицину — ви донатите на життя», — закликає Тата Кеплер, засновниця благодійного проєкту «Птахи».
Старт продажів — 1 жовтня, в День захисників і захисниць України. Лімітовані набори доступні на crumb.ua.



