Be kind: добрі справи українських брендів цієї осені
Осінь приносить не тільки стильні дропи, а й добрі новини: українські бренди продовжують допомагати, надихати та створювати ініціативи з реальним впливом. Це й підтримка жінок і дівчат з маленьких міст, і простір для розвитку підлітків, і допомога ЗСУ, і збереження пам’яті про тих, хто виборював нашу незалежність. У нашій добірці — головні ініціативи цієї осені, до яких можеш долучитися й ти.
Освітня стипендія для жінок та дівчат від L’ESKIZZO
Бренд L’ESKIZZO запускає щорічну Освітню стипендію для жінок та дівчат. Фонд складатиме 100 000 гривень, що будуть спрямовані на навчання учасниць програми, жінок та дівчат з маленьких міст та сіл. Ця ініціатива покликана підтримати тих, хто прагне навчатися й розвиватися, але часто стикається з обмеженим доступом до освіти. Цього року стипендія орієнтована на жінок і дівчат, які хочуть розвиватися у креативних індустріях — маркетингу, PR, SMM та суміжних напрямках.
Краватки — це частина ДНК бренду, а також основа благодійної колекції: 100% прибутку від їхніх продажів бренд спрямує у стипендіальний фонд L’ESKIZZO. Кожна з них фактурна, з виразним характером, створена для того, щоб навіть найпростішому образу додати стилю та індивідуальності. Поєднання маскулінного й фемінного робить їх водночас структурними та грайливими. Саме цей аксесуар став головним елементом колаборації з Юлією Петрик.
Подати заявку на участь у стипендіальній програмі можна до 30 листопада 2025 року за посиланням. Колекцію краваток можна переглянути на сайті.
Проєкт DIRISE для саморозвитку дітей та тінейджерів
DIRISE — це екосистема для дітей і підлітків, що об’єднує освіту, креатив та турботу про себе. Мета проєкту — допомогти молоді розкрити індивідуальність, виховати впевненість і сформувати культуру self-love та well-being.
Проєкт поєднує освітню онлайн-програму, літні кемпи та подорожі, а також модельну академію та агенцію, створюючи нову реальність розвитку для молоді. Особливим осередком проєкту є DIRISE COMMUNITY — закритий онлайн-простір у форматі Telegram-каналу, що об’єднує україномовних тінейджерів з усього світу. Це місце діалогу та натхнення: від догляду та бʼюті до стильових рішень, моделінгу, фото і соцмереж. Тут діти отримують доступ до гідів, лекцій, менторства та живої експертної підтримки. Щомісяця — окрема тема: кожного тижня онлайн-ефір із засновницею Діаною Кандибою або запрошеними експертами; трекери здорового способу життя та обмін креативними процесами.
У майбутньому до платформи долучаться провідні українські експерти: дипломована нутриціологиня Софія Рожко; візажистка Саша Вєтрова; модель, стилістка, дослідниця української культури Надія Шаповал; косметологиня та засновниця skinlist Крістіна Обломська; мисткиня Поліна Мороз; актор Кір Парастаєв та інші.
Проєкт створила модель і фотограф Діана Кандиба, перша українка, яка співпрацювала з IMG. Її досвід у світовій fashion-індустрії трансформувався у місію — виховати покоління, що цінує природність і вміє піклуватися про себе. Долучитися до проєкту та освітнього Telegram-каналу можна за посиланням.
Благодійний дроп Tomato Core від Cuprum Depot і Rechi
Український бренд Cuprum Depot у колаборації з Rechi, проєктом лейблу pomitni, презентували лімітований дроп Tomato Core. Лінійка продовжує серію благодійних дропів Rechi, які за півтора року зібрали понад 100 000 гривень на допомогу ЗСУ, і стає ще одним кроком у низці благодійних колаборацій Cuprum Depot. Увесь прибуток спрямують на актуальні збори для військових.
Серпневі помідори — стиглі, соковиті, нагріті сонцем — стали головним образом дропу. Вони нагадують про смак літа, який хочеться зберегти якнайдовше. До лінійки увійшли бестселери Cuprum Depot — футболки, майки, лонгсліви, а також абсолютна новинка в асортименті — хустина.
«Серпневі помідори особливі. Вони вбирають усе, що трапляється між червнем і серпнем, а потім віддають смаком — нагадуючи, що літо сталося. Цей дроп — наше просте й відверте зізнання в любові помідорам», — коментують вихід дропу команди.
Tomato Core доступний на сайті cuprumdepot.com. Тираж лімітований: після sold out команда опублікує звіт про передані кошти.
Вишиті сорочки, присвячені шістдесятникам, від Motyv та МУР
Вишитий одяг та державотворення завжди йшли пліч-о-пліч в українській історії. Новий мюзикл від МУР «Ребелія [1991]» розповідає про один з надважливих етапів в українській історії. Тож до премʼєри цієї вистави бренд вишитого одягу Motyv та творче обʼєднання МУР обʼєдналися, щоб створити дві сорочки з присвятою тим, хто виборов нашу державність. При створенні сорочок команда бренду надихалася сценарієм майбутнього мюзиклу МУР, тогочасною модою та постатями Івана Світличного, Вʼячеслава Чорновола, Віктора Кукси, Василя Стуса, Алли Горської, Миколи Вінграновського, Василя Симоненка, Івана Дзюби, Леся Танюка.
Сорочка «Вісник» — чоловіча, створена за мотивами видання, яке творив В’ячеслав Чорновіл. Лаконічний дизайн та стримана колористика ніби промовляють про серйозність намірів Чорновола. «Образ “Українського Вісника” — це нагадування, що свобода не була нам подарована — її виборювали. І сьогодні ми продовжуємо цю боротьбу вже у своїй сфері, культурі, одязі, мові, діях».
Сорочка «Вінграновський» — унісекс. Розкльошені рукава, акцентний комір та конверт на сорочці символізують творчість та авангард як інструмент боротьби у той час. Коли, попри заборони, творчість — була.
Лімітовану мініколекцію сорочок можна придбати на сторінках бренду.