Be kind: добрі справи українських брендів цієї весни
До них можеш долучитися і ти!
Весна — час оновлення, натхнення і тепла, яким хочеться ділитися з іншими. Разом з нею розквітає не лише природа, а й нові благодійні ініціативи, що дарують підтримку, віру та можливість змінювати світ довкола. Від ювелірних прикрас із глибокими історіями до стильного одягу, що допомагає захисникам, — читаємо про добрі справи українських брендів, які цієї весни вкотре доводять: краса має значення, коли вона сповнена сенсу.
Ексклюзивна благодійна прикраса від Guzema Foundation та Фонду Сергія Притули
Благодійний Фонд Валерії Гуземи Guzema Foundation та Фонд Сергія Притули об’єдналися для оголошення спільного збору на потреби Сил оборони.
Задля досягнення мети в рамках ексклюзивної колаборації створено благодійний лімітований дроп — прикрасу зі срібла, в основі якої закладено форму дротика, що символізує точність, наполегливість і прагнення досягати мети. Це універсальний знак сили волі та здатності змінювати реальність навколо себе. Весь прибуток від продажу благодійної прикраси буде направлено на закупівлю ударних авіаційних комплексів DARTS.
«Ми створили цю прикрасу як символ внутрішньої сили та здатності діяти. Дротик — це про фокус і віру в себе. Про шлях, який ми обираємо, і точку, в яку цілиться наше серце. Ця прикраса — щоденне нагадування: ми маємо силу змінювати світ. У співпраці з Фондом Сергія Притули цей символ перетворюється на інструмент реальної допомоги», — зазначає Валерія Гузема, засновниця Guzema Fine Jewelry та Guzema Foundation.
Також ексклюзивно у день запуску проєкту відбудеться розіграш лімітованого дротика, виготовленого в єдиному екземплярі із золота. Його власником може стати кожен, хто зробить донат на збір від 100 грн.
Підтримати ініціативу можна, відвідавши сторінку Guzema Fine Jewelry в Instagram.
Благодійний проєкт для захисту тварин від Lamel та UAnimals
Цієї весни бренд декоративної косметики Lamel спільно з організацією UAnimals ініціюють благодійний проєкт, у рамках якого відсоток від продажів обраної веганської косметики буде переданий на допомогу тваринам. Цим проєктом Lamel та UAnimals прагнуть наголосити, що тестування косметики на тваринах є пережитком минулого і варто припинити ігнорувати страждання тих, хто не має голосу.
З 28 квітня по 28 травня, купуючи на сайті Lamel.ua обрані веганські продукти, ти долучишся до ініціативи, в рамках якої 20% від продажів будуть передані на допомогу тваринам.
«Ми створили цей проєкт задля перетворення щоденного б’юті-ритуалу в акт підтримки. Кожна покупка — це не просто косметика, а внесок у життя, у шанс, у порятунок. З першого дня існування Lamel є cruelty free брендом. Тестування косметики на тваринах давно є пережитком минулого, адже зараз є вдосталь альтернативних методів, як лабораторні дослідження in vitro, тестування за допомогою добровольців та дерматологічні тести на чутливість шкіри. Підприємці мають припинити закривати очі на страждання тих, хто не має голосу. І ми тут, щоб нагадати про це», — розповідає про місію ініціативи Наталія Яроменко, засновниця Lamel.
Щоб нагадати про те, що коли тварини, як-от наші домашні улюбленці, приносять нам радість, то й ми маємо відповідати їм тим самим, було створено фотокампейн, у якому взяли участь українські інфлюенсерки зі своїми тваринами: Віра Щербакова та врятований з вулиці кролик Кокос, Юлія Лункова та її єдина врятована з виводка кішка Міс Беррі, Женя Чабанова і собака Булка.
Руся Данілкіна у проєкті POCHÉ х Superhumans Center
Благодійний проєкт «ПРЕКРАСНІ» від українського бренду ювелірних виробів POCHÉ та Superhumans Center — центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації — продовжує знайомити з новими героями. Обличчям весняного сезону проєкту стала 20-річна військовослужбовиця ЗСУ Руся Данілкіна, що пішла на фронт у віці 18 років. Узимку 2023-го, під час виконання бойового завдання, Руся втратила ногу.
«Яку спідницю вдягнути сьогодні чи, можливо, штани? Розпустити волосся чи зібрати у хвіст? Зробити лаконічний макіяж чи виділити очі? Додати прикрас чи ні? Якою я ХОЧУ бути сьогодні? Такі прості речі стали для мене важливими, в них — я справжня. Я вчуся чути себе, дякувати собі за уважність до себе та інших людей», — зізнається дівчина.
На фото вона на фоні будівлі Superhumans у легкій весняній сукні та прикрасах з колекції Leaf, а також бестселерах бренду — браслетах, каблучках та кольє.
Благодійний карабін, кошти від продажу якого будуть передані Superhumans, уже можна знайти на сайті POCHÉ. Жовто-блакитний мультифункціональний карабін BRAVE присвячено єдності українського народу і неймовірній сміливості українців.
Одяг, який мурчить: благодійний дроп Animalism by UAnimals та МУР
Благодійний бренд Animalism by UAnimals спільно з творчим об’єднанням МУР випустили дроп, який привертає увагу до прилаштування тварин із притулків. Ініціатива об’єднує любов до котів, української музики та благодійності.
Лімітований дроп «МУРРРРР» представлений чорним лонгслівом прямого крою з написом «МУРРРРР» попереду та відбитком котячої лапки на спині. Гроші від його продажу передадуть організації з порятунку тварин і довкілля від війни UAnimals.
До знімання кампейну долучилися лідер гурту й режисер історичного мюзиклу «Ти [Романтика]» Олександр Хоменко та режисерка монтажу Марія ОʼРайлі. Придбати дроп можна за посиланням.
Жетони від Saint Javelin та RBTNK, присвячені якостям українських бійців на полі бою
Канадсько-український бренд Saint Javelin та український бренд RBTNK випустили у колаборації сталеві підвіски, які стануть символом підтримки Сил оборони України за кордоном.
Лімітований дроп жетонів символізує визначальні якості українських бійців на полі бою: relentless — невпинність; precise — точність; loyal — відданість. У кампейні знялися троє чинних військовослужбовців бригади «Хартія» — кожен з них сповнений невпинності, точності та відданості.
20% від продажів розподілять порівну між патронатною службою 13-ї бригади НГУ «Хартія», що підтримує бійців та їхні родини, та медичною службою 82-ї ОДШБр, де служить медиком засновник RBTNK Іордан Константініді.
Придбати жетони можна в Україні на сайті та у фізичному магазині MOJAVE та за кордоном на сайті Saint Javelin.
W8LESS х VETERANKA: благодійна колекція для жінок і про жінок
Бренд W8LESS разом з рухом VETERANKA створили благодійну весняну колекцію одягу, яка присвячена військовослужбовицям та ветеранкам.
«Благодійна колекція складається із 16 одиниць одягу, кожна з яких є пазлом однієї мозаїки. Закриті та водночас жіночні силуети ми підкреслили завдяки поєднанню двох видів тканини: віскози та штучного шовку. З одного боку, щільна текстура, з іншого — неймовірна текучість. Грайливості та відкритості до нового додають прозорі елементи — сіточка, яка продовжує бути трендом. Щодо колірних рішень: чорний (як символ бренду), бордо та мокко. Кожна з героїнь проєкту самостійно обирала для себе look, дивлячись на вподобання та емоційний стан сьогодення. У колекції ви знайдете: футболки, сукні, туніки, штани та кардиган — усе, щоб знов повернути собі кращу себе», — коментує вихід колекції власниця та дизайнерка W8LESS Анна Шаш.
Благодійна колекція W8LESS представлена у відеоролику, який розповідає історії ветеранок, що приєдналися до Сил оборони України в різні періоди війни, про їхні емоції та внутрішні переживання під час повернення в тил.
Придбати колекцію та водночас підтримати ветеранок можна на сайті.
Благодійний мінідроп PawCare від SAYYA
«Привіт, я Люба, дизайнер та засновниця бренду SAYYA, і хотіла б поділитися історією, яка надихнула на реліз charity drop PawCare. Бувають у житті такі ситуації, коли неможливо просто пройти повз. Так і сталося зі мною цієї зими, зустріч з маленькими життями, які були просто покинуті на узбіччі широкої дороги. Безпорадні та беззахисні, пухнасті лапки — які не можуть попросити про допомогу. Кілька місяців я їх годувала, доглядала та шукала для них дім. І знайшла! Але цей досвід не відпускає. Я зрозуміла: діяти — найкращий спосіб боротися з несправедливістю», — розповідає «серце» бренду SAYYA Люба Макаренко.
Мінідроп PawCare — колекція, створена у колаборації з митцями Мако Ломадзе та Тедо Рехвіашвілі, що поєднує естетику та турботу про тих, хто не може попросити про допомогу. У межах цього проєкту бренд випустив обмежену серію стильних футболок і сорочок, які мають велику мету: прибуток від продажу йде на підтримку безпритульних тварин через фонд Domivka Shelter та допомогу в будівництві проєкту «Мрія» — реабілітаційного центру для безпритульних тварин.
Придбати дроп можна за посиланням.
ПУМБ запустив у мобільному застосунку скіни «Ми однієї крові», що рятують життя
Банк ПУМБ створив цифрові скіни із зображеннями з колекцій мерчу «Ми однієї крові» у своєму мобільному застосунку — це не просто скіни на картку, а твій внесок у доставку крові для поранених. 10 000 встановлених користувачами скінів — потенційно 1500 врятованих життів.
Кожен, хто встановить новий скін «Ми однієї крові» на картку ПУМБ у мобільному застосунку, має можливість допомогти пораненим. Команда проєкту поєднала стильний дизайн карток та соціальну відповідальність: за кожен уперше встановлений благодійний скін щомісяця банк передає 5 гривень на доставку крові. Партнер банку ДонорUA організовує перевезення донорської крові до прифронтових лікарень та стабілізаційних пунктів. Одна поїздка спеціального буса, обладнаного холодильними камерами, коштує десь 50 тисяч гривень.
Завдяки благодійному мерчу «Ми однієї крові» вже понад 2,5 роки ПУМБ поширює культуру донорства в Україні. Саме тому на продовження цієї ініціативи виникли «Не просто скіни». Кожен установлений скін для картки — це дієва поміч та знак підтримки українців, які борються за наші життя.