Be kind: добрі справи українських брендів цієї зими

До них можеш долучитися і ти!

АВТОР:

ФОТО: Надані пресслужбою

опубліковано: 3 грудня 2025

Реклама

Зима приносить не лише холод, а й історії про стійкість, турботу й реальний вплив. Українські бренди презентують колаборації, благодійні капсули та ініціативи, що змінюють життя — від підтримки ветеранів та постраждалих від насильства до порятунку тварин і допомоги дітям під час лікування. У цій добірці — добрі справи цієї зими, які творять відчутні зміни й показують, наскільки сильною може бути спільна дія.

Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN

Обличчями чоловічої колекції трикотажного бренду RITO стали захисники, які нині проходять реабілітацію у центрі UNBROKEN. Ідея цієї соціальної кампанії — у відмові від погляду, який зводить людину до її травми. Фотографії кампанії розкривають глибоку ідею: спочатку герої постають у позах, де не видно уражень — щоб нагадати, що перед нами насамперед людина, яку не визначає її травма. Лише згодом камера показує повну картину з ураженням — як свідчення неймовірної сили та стійкості особистості, якою пронизане нове покоління українців.

RITO та UNBROKEN прагнуть змінити суспільне сприйняття тілесності після поранення. За словами команди: «Ми часто не помічаємо, як фокусуємося на травмі, а не на людині. Ця кампанія має спонукати бачити більше».

Частина коштів з продажу колекції буде передана для відновлення бійців, що проходять реабілітацію в UNBROKEN.

Благодійна капсула FMK х Сильні «МЕНІ МОЖНА» до міжнародної кампанії проти насильства

Український бренд одягу FMK спільно з благодійним фондом «Сильні» презентують благодійний дроп «МЕНІ МОЖНА», спрямований на підтримку людей, які пережили сексуальне насильство. Головний меседж полягає в тому, що кожна людина має право проживати свої емоції так, як вони народжуються й відчуваються. Після травматичного досвіду ми потребуємо емпатії, прийняття й простору залишатися собою.

Капсула приурочена до міжнародної кампанії «16 днів проти насильства» (25 листопада — 10 грудня 2025 року), започаткованої ООН, коли світ говорить про запобігання насильству, солідарність і підтримку постраждалих. Помаранчевий колір — офіційний символ цього руху, що уособлює видимість, сміливість говорити та об’єднання навколо теми.  У дропі — футболка з принтом «МЕНІ МОЖНА», комірець, що додає сміливий акцент до базових образів, помаранчевий брелок та шопер із лаконічним меседжем підтримки. 

Капсула доступна онлайн за посиланням та офлайн — у шоурумі R25 з 25 листопада. Частина прибутку з продажів буде спрямована на роботу фонду «Сильні», який надає психологічну, медичну та юридичну допомогу людям, що пережили сексуальне насильство — незалежно від статі, віку чи обставин.

Animalism by UAnimals випустив іграшки-герої: прототипами стали реальні історії врятованих тварин

Бренд Animalism by UAnimals презентував благодійну колекцію, до якої увійшли дві іграшки — кінь Смайлик та собака Вікі. Цих тварин врятувала від війни команда UAnimals разом з іншими волонтерами.  

Бульдожка Вікі кілька тижнів жила з наполовину відірваною лапою. Її знайшли на Донеччині небайдужі люди на узбіччі траси. У кінці серпня 2025 року під час евакуаційного рейсу в Добропілля Вікі забрали рятівники UAnimals. Спочатку тварину терміново відвезли до команди лікарів, що були у ветеринарній місії UAnimals на Дніпропетровщині. Там Вікі обробили лапу, де вже почався некроз, та зробили перев’язку. Після Вікі відвезли до Дніпра, де у клініці стабілізували її стан та ампутували пошкоджену лапу. Зараз тварина живе у притулку «Мирноград Енімалс».

Коня Смайлика у березні 2022 року врятували з-під обстрілів у Києві. Спочатку тварину прихистили у Чернігівській стайні, але сталося нещастя — кінь застряг в огорожі й зламав ногу. Місцевий лікар наклав гіпс на відкритий перелом. За два тижні тварині стало гірше, операція також не допомогла. Тварину перевезли у Центр порятунку диких тварин Наталії Попової. Коню прогнозували евтаназію, але за тварину вирішили боротися до кінця. Смайлик пройшов складне лікування та відновлення і зараз про нього турбуються у притулку «Вуглик»

Крім іграшок, команда Animalism створила казки про врятованих тварин, щоб через реальні історії навчити дітей любові й гуманності та показати важливість кожного життя. Казки, начитані українською акторкою театру та кіно Ірмою Вітовською-Ванца, можна прослухати на Youtube-каналі UAnimals або знайти за к’юар кодом на листівці, яка додається до товару.

Весь прибуток від продажу іграшок спрямовують у громадську організацію UAnimals на порятунок тварин від війни. Придбати товари можна на сайті.

Різдвяна крамниця подарунків від «Таблеточки»

Цього року фонд «Таблеточки» відкрив різдвяну крамницю дарунків на здоров’я — місце, де кожен може зробити подарунок дітям, що перетвориться на реальну допомогу під час лікування раку. У крамниці — подарунки, які працюють тут і зараз: МРТ для дитини, протипухлинні ліки, захист від інфекцій, психологічна підтримка для мами та багато інших. Це подарунки зі змістом, що не накопичуються на полицях, а одразу стають підтримкою для дітей у лікуванні.

Щодня три українські сім’ї дізнаються, що в їхньої дитини рак. Але в більшості випадків він виліковний, якщо дитина вчасно отримує якісну допомогу. Подарунки з крамниці для сімей, які стикнулися з цією хворобою, — найцінніші, адже допомагають отримати все необхідне для омріяної перемоги.

Подарувати дітям найважливіше можна за посиланням.

Схожі статті
Реклама
Стиль життя
ПОПУЛЯРНІ