Be kind: добрі справи українських брендів цього літа

До них можеш долучитися і ти!

АВТОР:

ФОТО: Надані брендами

опубліковано: 25 серпня 2025

Реклама

Цього літа українські бренди традиційно не лише дарують стильні новинки, а й об’єднуються заради добрих справ і підтримки важливих соціальних ініціатив. Від благодійних колаборацій із зірками шоу-бізнесу до створення символічних прикрас і аксесуарів — кожен проєкт нагадує про найголовніше: про силу єдності, взаємопідтримки й важливість системної допомоги тим, хто боронить нас на фронті, й усім тим, хто цього потребує.

«Тактикава єднання» від Gemini та «Повернись живим»

На початку липня 2025 року Фонд «Повернись живим», бренд Gemini Espresso та Gusev Art Lab презентували оновлену фазу проєкту «Тактикава» — ініціативи, що поєднує щоденну культуру споживання кави з підтримкою української армії.

Мета проєкту — збір коштів на навчальну програму «Вишкіл капітанів», що спрямована на підготовку бойових офіцерів тактичної ланки. Це — не просто навчання, а системна інвестиція в компетентне командування, що рятує життя і веде до перемоги.

«Тактика — це точність, час і дія. Так, як бариста добирає зерна та температуру, так офіцер — маневри й позицію. Це мистецтво рішень. Тактикава — про це», — зазначають у Фонді.

У межах проєкту кожен охочий може підтримати «Вишкіл капітанів»: 1 гривня з кожного напою у брендованому стаканчику «Тактикава» буде спрямована на навчання військових; а 10 гривень — у разі, якщо кава продається разом із партнерською мармеладкою Jellini. Підтримати збір можна за посиланням.

Колекція футболок «Світанок настане» від проєкту «Ми однієї крові»

Соціальний проєкт «Ми однієї крові» від ПУМБ випустив нову колекцію футболок «Світанок настане», що допомагатиме рятувати життя наших захисників і захисниць на передовій і просувати українське мистецтво.

Особливість нової колекції — дизайн із зображенням світанків в різних куточках України: над Чорним морем та териконами Донбасу, у Карпатах і Києві, над лісами Полісся чи безкраїм полем центральних областей. Всі вони відображають стійкість українців у часи війни та світанок як символ надії, сили й нових починань. Окрім зображень світанку та написів «Світанок настане» додатковий сенс футболок підкреслюють надихаючі цитати українських письменників, митців і воїнів.

Амбасадорами колекції стали наші захисники й захисниці: український виконавець та командир підрозділу R&D Darknode Олександр Ярмак, військовослужбовиця Оксана Рубаняк, керівниця медслужби «УЛЬФ» батальйону «Вовки Да Вінчі» Аліна Михайлова та інші.

Кожна футболка — це не лише стильний елемент одягу, а й шанс врятувати життя: 50% вартості спрямовується на тактичну медицину та доставку крові для громадських організацій Donor.ua, «Госпітальєри» та «Агенти крові». Замовити футболки можна через Instagram або на сайті

Благодійний дроп від Віталія Козловського та Rikky Hype

Віталій Козловський та Rikky Hype

Цього літа український бренд Rikky Hype об’єднався з Віталієм Козловським, щоб створити спеціальний дроп футболок Pina Colada, натхнений однойменним хітом — саундтреком літа-2025. Частина коштів від продажів передається фонду «Повернись живим» для закриття нагальних потреб Сил оборони.

Колекція — про ностальгію, тепло літа й важливість підтримки. У дроп увійшли три моделі футболок у мʼяких відтінках рожевого, світло-жовтого та кремового з принтами коктейлів, фруктів і деталей, що асоціюються з відпочинком.

У зніманні дропу взяв участь сам Віталій Козловський — щоб передати атмосферу концертів, безтурботності та зв’язку з аудиторією.

«Ми віримо, що популярність “Пінаколади” можна перетворити на конкретну допомогу. Хочемо, щоб ця колекція нагадувала не тільки про літо, а й про те, що кожен може долучитися до підтримки наших військових», — кажуть у Rikky Hype.

«Почуй»: прикраса-маніфест від бренду KATRIA JEWELRY

Анатолій Єрема в прикрасі «Почуй» від KATRIA JEWELRY

«Почуй різноманітність». «Почуй іншого». «Почуй себе». Український бренд прикрас KATRIA створив підвіс «Почуй», який своїм дизайном підкреслює важливість прав людини, толерантності та прийняття різноманітності. Обличчям кампанії став телеведучий Анатолій Єрема, який одним з перших серед публічних людей в Україні відкрито розповів про свою ідентичність. У кампейні він розмірковує про кордони, прийняття і внутрішню свободу:

«Суспільству все ще важко приймати і чути інших. А люди досі змушені доводити, що мають право на любов, мають право бути різними. Час і активна позиція по захисту своїх кордонів можуть допомогти суспільству зрозуміти їх важливість. На жаль, довгі роки радянських колоній, коли всі мали бути під копірку, не проходять безслідно».

Підвіс виготовлений зі срібла 925-ї проби і прикрашений сімома дорогоцінними каменями (гранат, сапфір, топази різних відтінків), а його кольори — знак гордості й права бути почутим. «Почуй» — підвіс про те, як важливо чути власне тіло. Відчувати власні кордони та кордони інших людей. Він про те, що треба вчитися чути всіх. Не закриватися, а з розумінням ставитися до свого права, до прав інших і не відвертатися.

У рамках дропу бренд також ділиться історіями чотирьох героїв на своїй Instagram-сторінці. Серед них — психолог Володимир Станчишин і музикантка та художниця Соломія Середа.

Благодійна колаборація GASANOVA X Gen.Ukrainian

Благодійна прикраса GASANOVA X GEN.UKRAINIAN

Український бренд GASANOVA представив благодійну колаборацію з організацією Gen.Ukrainian, яка присвячена підтримці дітей, чию реальність назавжди змінила війна. Gen.Ukrainian досліджує дитинство в умовах війни та впроваджує сучасні програми психологічної реабілітації для дітей і підлітків, які пережили полон, втратили близьких, були депортовані або жили в окупації.

У межах співпраці з GASANOVA було створено символ турботи та захисту — браслет зі срібним бегемотиком. У природі бегемоти символізують материнську силу: вони захищають своїх малюків навіть у найнебезпечніших обставинах. Саме цю силу прагнуть передати через прикрасу — силу, що народжується з любові, підтримки та бажання оберігати. Цей браслет — більше ніж аксесуар. Це спосіб бути поруч. 

Зробити замовлення можна в direct. Усі одержані кошти буде передано на благодійність для допомоги дітям.

Допомога тваринам від BAZHANE x GOSTOMEL SHELTER

Ми неідеальні — як і наші улюбленці. Але саме в цьому справжність життя. У благодійному проєкті BAZHANE об’єднався з GOSTOMEL SHELTER, аби привернути увагу до переповнених притулків і зібрати 1 мільйон гривень на їх підтримку.

Половину цієї суми — 500 000 гривень — бренд уже спрямував на побудову вольєрів і закупівлю корму. Ще 500 000 гривень планується зібрати через продаж благодійного мерчу — лімітованої серії зі 100 футболок по 5000 гривень кожна. Увесь прибуток буде передано притулку.

Футболка зі слоганом «You’re not a filter. Don’t get a filtered pet» — це маніфест проти культу ідеальності, про безумовну любов до тварин. Обличчя кампанії — команда BAZHANE, яка прихистила своїх улюбленців із притулків.

Долучитися можна різними способами: купити футболку, переказати кошти, оформити віртуальне опікунство, передати корм чи ліки або просто поширити ініціативу. Футболки вже доступні на сайті та в бутиках бренду.

CHER’17 x Марія Зарембська: колекція, що говорить мовою поколінь

Бренд CHER’17 презентував особливу капсулу, створену у співпраці з Марією Зарембською — народною майстринею, носійкою унікальних технік української вишивки, дослідницею, членкинею Національної спілки художників України. Її сорочки, рушники та костюми зберігаються в музеях країни як частина нематеріальної культурної спадщини.

У колекції — чотири символічні одиниці: жіноча сорочка, лаконічна силуетна сукня, чоловіча сорочка та прикраса «Шипшина» — ніжний талісман, що поєднує жіночність і силу. На кожному виробі — вишитий особливий орнамент, створений за мотивами вишивки пані Марії.

Весь прибуток від продажу колекції буде спрямовано на збереження музею «Рідна Хата» (розташований у центрі Києва за адресою: вул. Костьольна, 6) — дому пам’яті, де пані Марія вже 40 років щодня особисто проводить екскурсії, показуючи унікальні рушники, костюми, сорочки, які сама створила.

«Ми об’єдналися, щоб створити колекцію, яка не лише вшановує українську вишивку як мистецтво, а й має мету — зібрати кошти на ремонт і збереження музею “Рідна Хата”, де експонуються унікальні роботи Марії Іванівни», — коментують презентацію колекції співзасновники бренду.

Happy Cookie від FIZI та Gen.Ukrainian

«Happy Cookie» від FIZI та Gen.Ukrainian

Діти, які пережили страшні події війни, не втратили здатності мріяти. Їхні малюнки — це не просто дитяча творчість, а голоси, які промовляють до світу: «Я вірю в краще». Іноді, щоб згадати, що таке надія, нам потрібно просто послухати дитину.

У межах колаборації громадська організація Gen.Ukrainian разом із брендом батончиків FIZI запустили особливу соціальну ініціативу — Happy Cookie. Це батончик зі смаком теплого дитинства, спокою й ніжної турботи. Його смак нагадує свіже домашнє печиво з нотами пряної кориці, хрумкого яблука й легкої шарлотки — і з першого шматочка переносить у світ затишних спогадів.

Пакування оформлене малюнком, який створила Олександра — одна з дітей, що проходили психологічну реабілітацію в Gen.Camp від Gen.Ukrainian. На ньому напис: «Не хвилюйся — з тобою завжди є я».

З кожного проданого батончика Happy Cookie 5 гривень буде передано на підтримку реабілітаційних програм Gen.Ukrainian для дітей, які постраждали внаслідок війни. Для тих, хто бажає підтримати ініціативу більшою сумою, також відкрито банку для збору коштів. Деталі та можливість зробити внесок — за посиланням.

Схожі статті
Реклама
ПОПУЛЯРНІ