Be kind: добрі справи українських брендів у червні

До них можеш долучитися й ти


АВТОР: Юлія Николайчук

ФОТО: Надані пресслужбами

опубліковано: 27 червня 2024

Реклама

Попри виклики, з якими стикається наша країна, ми продовжуємо залишатися об’єднаними, допомагаючи одне одному і дбаючи про нашу спільну домівку. Благодійні ініціативи, які українські бренди, фонди й не тільки презентують у червні, стосуються не лише українських військових, що насамперед потребують нашої невпинної допомоги, а й унікальної української природи.

Від хустки для порятунку рисі в Україні від бренду OLIZ до благодійного розіграшу розкішної сукні J’amemme x Veteranka — читай про добрі справи українців у червні й долучайся!

Благодійний дроп, присвячений дитинству, від UAnimals

Організація з порятунку тварин і довкілля UAnimals презентувала нову колекцію одягу. Дроп під назвою «Краще кізно, ніж ніколи» присвячений ностальгії за дитинством. У колекцію увійшли футболки, кепки, дощовики, прикраси, сорочки, сумки та інші речі.

Автори колекції зобразили на одязі свійських тварин, які часто оточували нас у дитинстві: корову, козу, коня, вівцю, гусака й курку. Так UAnimals хочуть нагадати, що всі тварини, незалежно від виду, потребують захисту й турботи, бо кожне життя цінне.

Попередні колекції крамниці Animalism присвячені червонокнижним тваринам і тваринам, які чекають на своїх господарів з полону. Прибуток від колекцій крамниця спрямовує у благодійний фонд UAnimals на порятунок тварин від війни.

Благодійна ініціатива J’amemme x Veteranka

J’amemme разом з благодійним фондом руху Veteranka презентували благодійну ініціативу, метою якої є зібрати 500 тисяч гривень на закупівлю амуніції для жінок.

Обличчям кампейну на підтримку ініціативи стала військова психологиня Вікторія Кравченко з позивним «Лисиця», яка служить у лавах ЗСУ понад 16 років. Ідеєю співпраці став підтекст поєднання життя у двох різних світах, що намагаються співіснувати: військовому і цивільному. Коли один світ повинен допомагати іншому. Симбіоз, що продовжує життя.

Бренд розіграє одну зі своїх іконічних суконь — Nymph Dusty Rose Dress. Кожен донат від 500 гривень на банку бренду автоматично приєднується до розіграшу, потрібно лише вказати своє ім’я та номер телефону для участі та подальшої ідентифікації переможця. Також можна донатити через PayPal: будь-який внесок від 20 € долучається до розіграшу за умови зазначення імені та номера телефону в повідомленні переказу.

Розіграш триватиме до моменту закриття збору. Кількість донатів від одного учасника — необмежена. Усі подробиці та посилання на банку можна знайти в Instagram бренду.

Дроп BUDDU x UNBROKEN

Разом із центром UNBROKEN український бренд BUDDU розробив дроп футболок «НЕЗЛАМНА МЕНТАЛОЧКА», усі кошти від продажу яких підуть на психологічне відновлення людей, що страждають від ПТСР, депресії, панічних атак та інших розладів, спричинених війною.

Мета проєкту — підтримати тих, хто потребує психологічної допомоги, та вкотре наголосити на важливості психічного здоров’я, яке часто залишається в тіні фізичних травм. Усі кошти від продажу дропу будуть направлені до центру UNBROKEN, який займається психологічною підтримкою та реабілітацією людей, що постраждали від військових дій. Це включає індивідуальну та групову терапію, підтримку кризових центрів та ініціативи, спрямовані на покращення ментального здоров’я постраждалих.

Аби підтримати ініціативу, обирай футболки та шопери з колекції на сайті.

Хустка для порятунку рисі в Україні від OLIZ

На честь Міжнародного дня рисі, який відзначається 11 червня, український бренд OLIZ приєднався до великого проєкту Всесвітнього фонду природи WWF-Україна з порятунку рисі на території нашої країни. Рівно 30 років тому цю рідкісну тварину було внесено до Червоної книги України.

Рись — найбільша кішка Європи. Проєкт «Не барись врятувати рись» було створено заради збереження популяції рисі в Україні, адже на сьогодні її чисельність невпинно скорочується. Карпати та Полісся — останні території в Україні, де сьогодні ще можна зустріти тварину в дикій природі.

OLIZ став одним з перших фешн-брендів, які підтримали проєкт, і випустив хустку з анімалістичним принтом, що відтворює плямисте забарвлення шерсті цієї рідкісної тварини. Принт було створено вручну спеціально для благодійного проєкту WWF-Україна.

Кошти, передані фонду, будуть спрямовані на дослідження точної кількості рисей в Україні та на закупівлю обладнання для моніторингу, збереження та комфортного існування рисі в нашій країні. Придбати лімітовану хустку можна на сайті.

Благодійна колекція Cosmopolitan Україна x Vika Adamska

Дизайнерка з Харкова Віка Адамська та видання Cosmopolitan Україна презентували капсулу літнього одягу та аксесуарів Fun Fearless Female для безстрашних, сміливих, красивих та незалежних Cosmo-girls. Малюнки для колаборації створила відома харківська мисткиня Марія Суслова, додавши до світового слогана бренду Cosmopolitan яскраві символи: палаючі серця, квітучі троянди та казкових левів.

«Для нас, українок, зараз слоган Fun Fearless Female має зовсім інше значення… У нашій спільній колекції з Cosmopolitan ми ніби перекладали ці сенси на нашу мову. Цей дроп — про неймовірну силу українських дівчат, які, попри всі труднощі, мріють, посміхаються (іноді крізь сльози), працюють, закохуються, волонтерять і вірять у добро. Наші серця дійсно палають, ми енергійні, впевнені, вольові. Ми обожнюємо рожеве, але давно зняли “рожеві окуляри”. І всім нам необхідно трохи казкового, вірити у світлі сили. Наша капсула саме про це», — прокоментувала колекцію Віка Адамська.

Частина коштів від продажу кожної речі з благодійної колекції буде спрямована на допомогу ЗСУ. Придбати речі з колекції можна за посиланням.

Схожі статті
Реклама
Стиль життя
ПОПУЛЯРНІ