Благодійні колекції від українських брендів, про які варто знати

Поповнення гардероба й водночас добра справа


АВТОР: Юлія Николайчук

опубліковано: 15 травня 2024

Українські бренди встигають усе: і підкорювати червоні хідники по всьому світу (і навіть сяяти на концертах Бейонсе!), і невтомно працювати на нашу перемогу, регулярно створюючи благодійні колекції або окремі айтеми, кошти від продажу яких будуть спрямовані на допомогу українським військовим і постраждалим від війни. Так, наприклад, бренд трикотажу O.TAJE презентував особливий аксесуар, весь прибуток від продажу якого перерахують фонду CVIT, а бренд NOVITSKA та «Фонд Маша» об’єдналися для створення благодійних світшотів.

Більше по-справжньому важливих колекцій та ініціатив від українських брендів — у нашій добірці.

Нова колаборація SOVA x FROLOV

Нова колекція прикрас є вже четвертою колаборацією бренду FROLOV та ювелірного дому SOVA. Основний мотив прикрас — дика троянда, що виросла в бабусиному саду. Та сама квітка з дитячого спогаду, з теплого літнього вечора.

Символічно, що колаборація SOVA x FROLOV має важливу благодійну мету — відновлення та підтримка психологічного здоров’я дітей. Близько 8 тисяч дітей потребують індивідуальних консультацій психолога та реабілітації у зв’язку з втратою батьків, дому внаслідок війни, життя в окупації, травмою після вибухів та інших проблем. На жаль, ця статистика збільшується. Частина коштів від продажу колекції SOVA x FROLOV буде передана для підтримки напряму психологічної реабілітації дітей з БФ «Діти Героїв».

Колекція налічує 19 прикрас, кожна з яких — делікатна робота майстрів ювелірного мистецтва, адже складається щонайменше з 5 ювелірних елементів. Золоті квітки поєднують у собі жовте і рожеве золото, які разом створюють тепле сяйво. Квіти у прикрасах виконані у двох варіаціях — з діамантами та без вставок. Також делікатним вкрапленням діамантів оздоблені рухливі ланцюжки на моносережках, кольє та браслеті. Обличчям кампейну стала українська акторка Соломія Кирилова.

Лімітований дроп кремів Crumb та Gen.Ukrainian

Бренд доглядової косметики Crumb і Gen.Ukrainian — громадська організація, яка спеціалізується на ментальній реабілітації дітей, — створили благодійний дроп кремів. Загальна мета — зібрати 100 000 гривень на організацію червневої зміни освітньо-реабілітаційного табору Gen.Camp.

У межах співпраці бренди представили набір із двох мінікремів на карабіні з ароматами ветивер-бергамот та вишня-сантал. Основою для дизайну кремів стали малюнки дітей, які втратили батьків та пройшли реабілітацію торік: 10-річної Олександри із селища Бургунка Херсонської області, на очах у якої загинули батьки внаслідок обстрілу будинку, та 9-річної Лілії з Козятина Вінницької області, яка втратила свого тата — енергетика Укрзалізниці — під час обстрілу критичної інфраструктури.

Вартість набору складає 600 гривень, весь прибуток від нього йде на благодійність. Креми можна придбати на сайті.
 

Вишиванки, присвячені країнам, які допомагають Україні виборювати свободу, від Etnodim

Прагнучи продемонструвати свою повагу і вдячність країнам, які допомагають Україні виборювати свободу, бренд українського етнічного одягу Etnodim презентував великий проєкт-присвяту. У межах проєкту команда бренду глибоко дослідила символи державності та свободи різних країн: США, Великобританії, Польщі, Латвії, Естонії, Литви, Франції, Німеччини та Канади. Їхні атрибути, що означають право бути вільними, знайшли своє втілення на вишиваних сорочках, що представлені у жіночому та чоловічому варіантах, та сукнях.

Усі охочі можуть придбати та приміряти вишиванки не лише в магазині бренду, а й у цифровому форматі. У межах проєкту Etnodim об’єднався з інноваційною платформою DressX, яка оцифрувала всі створені вишиванки та нині презентує їх на своєму маркетплейсі, поєднуючи моду та цифрові технології. 

Кошти від придбаних фізичних та діджитал-вишиванок передадуть на закупівлю засобів зв’язку для наших героїв з Міжнародного легіону при ГУР МО України. Додатково Etnodim відкрив збір для донатів, де будь-яка пожертва стане великим внеском у допомогу воїнам.

Лімітована артколекція хусток OLIZ

Український бренд OLIZ представив нову лімітовану артколекцію хусток «ОРАНТА», створену в співпраці з Національним заповідником «Софія Київська». На її створення бренд надихнула Київська Оранта — образ, добре знайомий киянам та кожній людині, яка хоч раз відвідувала Софійський собор. На сьогодні Оранта вважається одним з найвідоміших збережених зображень Богородиці у світі.

До колекції «ОРАНТА» увійшли три хустки, три шалі та твілі. Флагманом лімітованої лінійки стала однойменна шовкова хустка з принтом Оранти. Також художників бренду OLIZ надихнули унікальні орнаменти Софійського собору: наприклад, на шовкову хустку «Купол» вони перенесли мозаїки з Мазепинської капели, а на хустку «Візерунок буття» — елементи стародавньої мозаїки XI ст., створеної під час заснування собору. Шовковий твілі має унікальний малюнок, який було перенесено в оригінальному вигляді з мозаїки Мазепинської капели. У такий спосіб дизайнери прагнули передати не лише красу, але й меседжі майстрів XI ст., які створювали ці зображення як символ нескінченності буття.

Частина прибутку від продажу колекції буде передана на збереження спадщини Національного заповідника «Софія Київська». Придбати хустки можна за посиланням.

Благодійні світшоти NOVITSKA та «Фонду Маша»

Бренд NOVITSKA презентував дроп світшотів з вишитими символічними серцями, прибуток від продажу яких направлятимуть у «Фонд Маша» на допомогу жінкам та дітям, що постраждали від війни. До колекції увійшли оверсайз-світшоти із сердечками у трьох кольорах: пісочному, рожевому та блакитному. Для висвітлення запуску нового проєкту бренд зібрав у Львові друзів та команду, які продекламували рядки з вірша Володимира Сосюри «Любіть Україну». Придбати світшоти й водночас задонатити можна за посиланням.

Колекція «Жити назустріч» від проєкту «Ми однієї крові»

За ініціативи ПУМБ проєкт «Ми однієї крові» запустив колекцію одягу «Жити назустріч», яка дає можливість підтримати захисників у реабілітації. Одяг для військових розробляли за рекомендаціями командира саперного відділення Юрія Гудименка, який зазнав важкого поранення на фронті. «Коли повертаєшся з операційного столу в палату, то, цілком ймовірно, звичайний одяг тобі вже не підходить», — пояснює він.

Також до запуску лінійки «Жити назустріч» приєдналися й інші важкопоранені військові: захисник Маріуполя Владислав Жайворонок та ветеран війни Владислав Єщенко.

Колекція «Жити назустріч» має дві лінійки виробів: для поранених військових — адаптивний одяг з мотиваційними принтами; для кожного українця — худі, сорочки, футболки з лаконічною вишивкою та рядками з віршів поета Сергія Жадана.

За кожне замовлення з нової колекції одна адаптивна річ доправлятиметься пораненим на війні захисникам через благодійний фонд «Коло», їхніх кураторів-волонтерів у евакуаційні потяги та шпиталі. Також охочі можуть оплатити одну або декілька одиниць одягу для поранених.

Колекція светрів, присвячена регіонам України

Красивий «пейзажний» дроп — результат спільної роботи Platfor.ma та українського бренду Woolkrafts. До колекції увійшли 15 светрів зі знайомими й любими серцю пейзажами: карпатськими полонинами й териконами Донбасу, степами Таврії й полями Поділля, лісами Сіверщини та горами Криму. Мета — зібрати 500 тисяч гривень на FPV-дрони для 3-ї окремої штурмової бригади. Окраса колекції — новий светр, присвячений регіону Приазов’я: на ньому зображені Бердянський маяк та Азовське море.

Благодійним партнером колекції став фонд KOLO, що займається оперативною допомогою військовим. Придбати светри можна за посиланням.

В’язана стрічка від O.TAJE x CVIT

Щоб підтримати українських захисників, бренд O.TAJE створив особливий аксесуар — в’язану стрічку як альтернативу трендовим бантам. Це благодійний товар, весь прибуток від продажу якого бренд перераховує фонду CVIT. Створюючи цей аксесуар, бренд хотів підкреслити, що пов’язаний з кожним клієнтом найбільшою красою — красою серця. А також вірою в перемогу та бажанням зробити для цього все.

Проєкт є внеском у «МУЛЬТИЗБІР» фонду на найнагальніші потреби військових, а саме: 2 машини, 5 тепловізійних мавіків, 2 купольних РЕБи, FPV-дрони. Купуючи стрічку, ти отримуєш не тільки можливість долучитися до благодійного проєкту, а й шанс виграти один із трьох сертифікатів на 10 000 грн на шопінг від O.TAJE.

Лімітована колекція прикрас від ZARINA та ДонорUA

Ювелірний дім ZARINA та ДонорUA створили лімітовану колекцію срібних прикрас на підтримку проєкту «Моя група крові». Гроші від продажів ідуть на навчання військових і бойових медиків переливання крові й на закупівлю апаратів для трансфузії. Центральні елементи в унісекс-виробах присвячені групам крові своїх власників. На срібних підвісах зазначені група та резус-фактор, а на браслетах додані кольорові вставки залежно від групи крові. Амбасадорами благодійного проєкту стали українські військовослужбовиці, військові медикині та парамедикині Юлія «Тайра» Паєвська, Анастасія «Стасік» Шевченко та Катерина Галушка.

У межах проєкту всіх охочих запрошують на безоплатне тестування групи крові. За декілька хвилин можна отримати результат, міжнародний сертифікат EldonCard та взяти участь у розіграші прикраси. Більше подробиць — за посиланням.

«Мотанка» від Андре Тана

Андре Тан випустив нову колекцію під назвою «Мотанка»: ексклюзивні футболки унісекс із принтами, в яких дизайнер розвиває образ мотанки — традиційної української ляльки, стародавнього родинного оберега. Обличчям нової колекції стала Руслана Данілкіна — 19-річна військова з Одеси, яка втратила ногу на війні під час обстрілу.

«Мотанка» — це не просто лімітована серія футболок. Це перша колекція в рамках майбутньої довгострокової співпраці дизайнера з благодійним фондом Лілії Ребрик, який опікується питаннями постраждалих від повномасштабного російського вторгнення. Один з актуальних проєктів фонду — «Нескорена» — допомагає жінкам та дітям, які через війну втратили житло, роботу і фактично змушені розпочинати життя з нуля.

Частина коштів від кожної футболки з колекції «Мотанка», проданої як офлайн, так і на сайті, буде передана у фонд Лілії Ребрик, на проєкт «Нескорена». Крім цього, разом з футболками будуть виготовлені колекційні ляльки-мотанки. Протягом першого тижня зі старту продажів їх можна буде отримати в подарунок після покупки футболки, а згодом ляльки також надійдуть у широкий продаж — і кошти від їхньої реалізації теж будуть перераховані на проєкт «Нескорена».

Схожі статті
Реклама
cosmopolitan banner
Стиль життя
ПОПУЛЯРНІ