Подорож Закарпаттям: як минув другий престур бренду diadia

Протягом трьох днів гості мали змогу дослідити знакові локації регіону, насолодитися гастрономією та природною терапією гірського краю


АВТОР:

опубліковано: 27 травня 2025

Реклама

З 2022 року засновники бренду diadia Діана Сидунчак і Влад Волос поставили собі за мету знайомити українців з культурою та атмосферою рідного краю, адже саме тут, у місті Іршава, розміщене серце бренду — виробництво. 

Цьогорічний престур організований у колаборації з Apartel Shayan — курортним комплексом, прихованим серед порослих густими лісами величних гір. Місцевість здавна славиться своєю красою і цілющими водами Шаянського родовища, свіжим повітрям і спокоєм. Це один з готелів мережі Apartel Resorts, до якої також входять локації в Ужгороді та Східниці. Усі об’єкти мережі об’єднує винятковий сервіс, уважність до деталей і поєднання з природою.

Найвизначнішою точкою на мапі туру стало озеро Синевир — найбільше високогірне озеро України. Відоме також як «морське око» карпатських гір, воно заворожує своєю містичною красою. Його відвідування стало здійсненням мрії для багатьох гостей туру. 

Окрім закарпатських краєвидів, запрошені познайомились і з виробництвом бренду в Іршаві — простором, який виріс з однієї швейної машинки до 60 одиниць. Також виробництво має експериментальний цех, де розробляються новинки одягу та аксесуарів, а щоб забезпечити пошиття колекцій навіть в умовах блекаутів, тут установили сонячні панелі. Загалом тут працюють 57 осіб, які створюють речі diadia. 

Епілогом подорожі став візит до ресторану «Chizay. Мала Гора», розташованого серед виноградників. На екскурсії гості занурились у гастрономічну культуру регіону: дегустували знамените вино шато чизай, а також делікатеси місцевого виробництва. 

Комфортну подорож Закарпаттям забезпечив бренд Toyota, надавши автомобілі, що поєднують надійність і зручність як для водіїв, так і для пасажирів. Атмосферу престуру доречно доповнили друзі бренду: корисні снеки Green Chef, косметичні набори Crumb, SPF-креми від Instytutum та студія пілатесу Counterology.

Дорогу до Закарпаття і назад додому максимально комфортною зробив улюблений «спонсор» подорожей Україною — Укрзалізниця. 

Філософія diadia — дарувати миті радості й бути поруч із вами у цінні моменти, створюючи одяг з високоякісних матеріалів. Бренд дбає, щоб турбота відчувалася в кожному доторку тканини, у пакуванні та швидкості відправлення замовлень. Адже доречно створювати одяг з душею, доречно пишатися українським. Доречно подорожувати та бути собою разом з diadia. 

Схожі статті
Реклама
ПОПУЛЯРНІ