Гурт Ziferblat з’явився на церемонії відкриття «Євробачення-2025» в образах від українських брендів
Ці образи — не просто одяг, а продовження голосу гурту, візуальна мова музики, яка промовляє про стійкість, глибину та сучасну українську ідентичність
ФОТО: Gettyimages
опубліковано: 12 травня 2025
Гурт Ziferblat зʼявився на бірюзовому хіднику церемонії відкриття «Євробачення-2025» у стриманих, але емоційно насичених образах від українських брендів. Валентин та Даниїл Лещинські позували в образах від J’amemme, що поєднують у собі глибоку естетику та скульптурну виразність — фірмову мову бренду, який вже здобув визнання світових зірок, таких як Лілі Коллінз, Коко Роша та Олівія Калпо.
Їхні образи втілювали ДНК J’amemme — плісировані фактури, архітектурні силуети й експерименти з формою, яка створює власну реальність. Напівпрозорі текстури, чіткі геометричні лінії та насичена палітра чорного і фіолетового підкреслювали атмосферу ночі. Об’ємні форми, асиметрія та складні матеріали, що змінюються під світлом, додавали динаміки та драматизму, навіюючи образ молитовного птаха — головного символу конкурсної пісні гурту Bird of Pray.
Барабанщик Федір Ходаков обрав total look від українського бренду Andreas Moskin. Його образ натхнений богемною естетикою та українським поетичним кінематографом 1960–1970-х років, зокрема фільмом «Білий птах з чорною ознакою» Івана Миколайчука та Юрія Іллєнка. Колекція досліджує контрасти між традицією і сучасністю, рідним і чужим.
Пишаємося та вболіваємо!