Сідні Свіні випустила мило з краплями води з власної ванни
Трохи екстракту соснової кори, трохи моху і... вода, в якій купалася Сідні Свіні
ФОТО: Instagram: @sydney_sweeney
опубліковано: 3 червня 2025
Зірка серіалу «Ейфорія» Сідні Свіні, яку ми обожнюємо за її акторський талант, самоіронію і любов до нестандартних рішень, знову зуміла здивувати усіх. Так, у колаборації з брендом чоловічих засобів гігієни Dr. Squatch вона представила лімітовану серію мила Sydney’s Bathwater Bliss, до складу якого додали... краплі води з ванни, у якій купалася акторка. Так, тієї самої, в якій Сідні позувала під час рекламної кампанії для бренду Dr. Squatch у 2024 році, називаючи глядачів «брудними хлопчиками».
У соцмережах одразу розгорілася дискусія. Деякі користувачі висловили незадоволення, порівнявши ініціативу з контентом на платформах для дорослих, таких як OnlyFans, і звинувативши акторку в об’єктивації. Інші ж, навпаки, оцінили нестандартний підхід, побачивши в цьому і гумор, і вдалу маркетингову витівку. Сама Свіні пояснила, що хотіла просто — і з гумором — нагадати чоловікам про важливість особистої гігієни.
«Чесно кажучи, для мене це кумедний і дуже символічний момент — справжнє завершення кола. Адже фанати постійно жартують, що хочуть воду з моєї ванни… І я подумала: це ж крутий спосіб поспілкуватися з аудиторією, дати їм те, чого вони “хочуть”, але водночас — надихнути їх піклуватися про себе здоровим і приємним способом», — пояснила Сідні Свіні в інтерв’ю GQ.
Окрім крапель води з тієї самої ванни, мило Sydney’s Bathwater Bliss збагачене екстрактом соснової кори, а також ароматами дугласії й лісового моху — джерелом натхнення для яких стала природа Тихоокеанського північного заходу, де минуло дитинство акторки.
«Воно дуже ніжне. Дуже гарне — я просто зараз на нього дивлюся: з мармуровим візерунком, відтінками синього й легким натяком на коричневий. Під час знімання для Dr. Squatch мені підготували справжню ванну. Я дійсно занурилася туди, скористалася милом, ми зробили невеличку затишну ванну — і саме цю воду зібрали. Тож так, у милі — справжня вода з моєї ванни. Мені хотілося, щоб аромат викликав асоціації з моїм рідним краєм, тому він такий природний: сосна, мох, ялиця… Мило пахне дуже “по-чоловічому”. Але при цьому там ще й трохи “міської” води з ванни», — розповіла акторка.
Продукт буде доступний із 6 червня в обмеженій кількості (5000 одиниць), а ще 100 наборів розіграють серед підписників у соцмережах.