Saatchi & Saatchi Ukraine завоювала перше в історії України золото «Каннських левів»

За проєкт «Мед мінних полів», що має на меті привертати увагу до проблеми замінованості України

опубліковано: 24 червня 2025

Реклама

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська агенція, що здобула золотого «Каннського лева» за проєкт «Мед мінних полів». Команда отримала золото в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth на престижному Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.

Крім золота, проєкт також отримав бронзу в категорії Creative Commerce: Corporate Purpose & Social Responsibility та шорт-лист у категорії Titanium. 

Проєкт «Мед мінних полів» створений Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки аграрної компанії Kernel та Міністерства закордонних справ України у кооперації з Dronarium Ukraine. Він має на меті привертати увагу до проблеми замінованості України й допомогти з розмінуванням.

«Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети. Проєкт “Мед мінних полів”, що став можливим завдяки всеосяжній підтримці Міністерства закордонних справ України на всіх етапах його реалізації, — один із тих прикладів, коли креативна сила стає рушієм важливої соціальної місії. Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, — вагоме визнання креативності українців», — зазначив міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.

«Для України золотий “Каннський лев” — це велике досягнення. Наче відкрити новий рівень складності у грі. Важливо, ця нагорода — додаткова можливість нагадати турбулентному світові: Україна тут, вона бореться не тільки за нагороди, а й за виживання. Я щиро вірю, що цей “Лев” стане натхненням для ринку, всіх креативців і наступного року в українських агенцій буде кілька золотих “Левів”. Бо креативність України заслуговує на визнання. Принагідно хочу привітати нашого доброго партнера Starlight Media з його першим бронзовим “Левом” і агенцію Arriba! — з першими каннськими шортами», — додав Костя Шнайдер, Chief Creative Director Publicis Groupe Czech Republic and Ukraine.

«Мед мінних полів» — це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки. Для його отримання команда проєкту скористалася технологіями та природою. На замінованій ділянці поля дрони засіяли медоносні трави. Бджоли, нечутливі до мін, збирали нектар, з якого виготовлявся «Мед мінних полів». Задля безпеки бджолярів створили спеціальні вулики й розташували їх на розмінованій території. 

«Сьогодні Україна — це сотні тисяч гектарів замінованих полів, які не можуть використовуватися для вирощування агропродукції. І це не лише виклик для національного агросектора, а й загроза для глобальної продовольчої безпеки. У центрі цієї проблеми — українські фермери, наші ключові партнери, які першими стикаються з наслідками війни. Як один із лідерів аграрного ринку, ми вважаємо своїм обов’язком підтримувати місцевих виробників, допомагаючи їм зберегти свою справу і продовжувати працювати на рідній землі. Ми раді, що проєкт здобув таке визнання на Каннському фестивалі, адже це значить, що світ готовий дослухатися і співпрацювати заради спільного майбутнього», — прокоментувала історичну перемогу Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Kernel.

«Я вірю в ідеї. Я вірю, що сильна ідея приносить результат. Щороку “Каннські леви” показують світу безліч геніальних рекламних кампаній. І лише кілька відсотків подібних проєктів отримує золото. Чесно, я досі не осмислив для себе рівень того, що ми зробили. Уся наша велика команда, що втілила ідею в життя: Saatchi & Saatchi Ukraine, клієнти, партнери, небайдужі, що допомагали, переживали, робили більше, ніж могли. Дякую всім причетним, і — далі буде. І в нас, і в інших українських агенцій! До речі, якщо хочете нас привітати, зробіть донат на верифікований збір», — поділився емоціями Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine. 

Першу партію меду презентували як протокольний подарунок дипломатам і впливовим особам по всьому світу. На другому етапі до проєкту долучились українські та закордонні партнери, які допомагають розповсюджувати мед у різних країнах та створюють власні лімітовані серії продуктів з його додаванням. Замовити продукт та/або задонатити можна на сайті проєкту.

Схожі статті
Реклама
Люди
ПОПУЛЯРНІ