Трендова сумочка нульових від Alexander Wang знову хіт-2024 завдяки рекламі із зірковими двійниками
Неочікуваний хід!
Повернення трендів 90-х та нульових — тенденція, яку важко ігнорувати. Бренди та дизайнери експериментують з культовими речами того періоду, даючи їм нове життя. На черзі — сумочка від Alexander Wang. Дизайнер мав твердий намір зробити її хітом літа-2024 і використав для цього ну дуже незвичний хід.
@alexanderwangny
Так, у рекламних роликах перевидання сумки Ricco вартістю $1050 команда використала двійників суперзірок! Відеоролики одразу завірусилися в соцмережах та однозначно виконали свою місію — привернути увагу до бренду. На відео ми бачимо традиційне модне розпакування — Бейонсе, Тейлор Свіфт, Кайлі Дженнер та Аріана Гранде демонструють сумку та іронічно наголошують, що це «100%-во сертифікований автентичний» виріб.
Чи то спроба запустити по-справжньому вірусний контент, чи то намагання налагодити контакт із селебриті, але цей хід точно привернув увагу! Нагадаємо, що після звинувачень дизайнера у сексуальному насильстві у 2021 році зірки досі не поспішають відновлювати співпрацю з брендом. Проте, здається, Alexander Wang знайшли розв’язання проблеми.