Екологічні ініціативи та сталий розвиток: івент-конференція Garnier Green Beauty

Захід напередодні Дня Землі, присвячений екологічним ініціативам і сталому розвитку


АВТОР: Анастасія Леонова

опубліковано: 25 квітня 2024

18 квітня 2024 року в Києві в кампусі Unit Verse всесвітньовідомий бренд Garnier провів івент-конференцію Garnier Green Beauty. 

У ході заходу команда Garnier розповіла гостям про успіхи бренду в царині захисту екології та про подальші плани компанії. Глобальна місія бренду — це свідома краса для кожного. У рамках цієї місії Garnier розробив стратегію сталого розвитку Green Beauty, метою якої є зменшення негативного впливу на довкілля.

Головні теми та спікери

Спікери Garnier зазначили, що 99% компонентів, з яких виготовляються засоби бренду, є веганськими, а вся продукція схвалена Cruelty Free International за міжнародною програмою Leaping Bunny. Метою бренду є вже до 2025 року зробити всі 100% паковань із пластику refillable та придатними до перероблення і компостування, а всі виробничі об’єкти перевести на поновлювані на 100% джерела енергії. 

Бренд поділився результатами нещодавно реалізованих в Україні проєктів Green Beauty:

  • «Подбай про енергоживлення лікарень», у рамках якого з кожної придбаної одиниці будь-якої продукції Garnier 10 грн перераховувалися благодійному фонду для обладнання лікарень системами безперебійного енергопостачання із сонячними панелями. Протягом двох етапів удалося зібрати 14 мільйонів гривень, які були спрямовані на облаштування чотирьох лікарень: перша хвиля (травень 2023 року) — Іванківська центральна районна лікарня, Чернігівська обласна дитяча лікарня; друга хвиля (березень 2024 року) — Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня та Чернігівська обласна лікарня. 
  • «Надай друге життя пакованням Garnier», метою якого є збирання використаних пластикових паковань косметичних засобів Garnier та їхній recycling. Учасникам потрібно лише принести використані та чисті пластикові паковання засобів Garnier до кошика поруч із касою й отримати купон на 25 грн знижки на наступну купівлю косметичних продуктів Garnier за кожне здане паковання. Наразі кошики для збору пластикових паковань Garnier установлені у 73 магазинах мережі Watsons та у 127 магазинах мережі Eva, де за період із жовтня 2023 до лютого 2024 року вдалося зібрати понад 2,6 тонни пластику. Амбіційна мета бренду на 2024 рік — зібрати 5 тонн пластику

План бренду Garnier на 2024 рік: освітня місія для молоді. Серед запрошених були студенти київських вищих навчальних закладів, які мали змогу ознайомитися із sustainability projects.

У конференції взяли участь спікери, що підняли тему розвитку сталого руху й екоактивізму в Україні всупереч повномасштабному російському вторгненню та важливості збереження навколишнього середовища. 

Тетяна Шевченко з Business Development Director Factum Group провела презентацію «Еко — (не) на часі» про проблеми екології в сучасному світі. Старша менеджерка зі сталого розвитку «L’Oreal Україна» Антоніна Пашніна поділилася sustainable ініціативами компанії та наголосила, наскільки важливим є індивідуальний внесок кожного у глобальне благо й збереження природного різноманіття. Представниця громадської організації Let’s do it, Ukraine Марина Ковальчук підняла тему актуальності цифрового прибирання та маленьких, проте корисних екозвичок, які кожний може запровадити у своє життя. Віталій Годзула, комерційний директор Releaf Paper в Україні, розповів про нову, більш екологічну альтернативу класичному паперу — використання опалого листя у виготовленні паперових виробів. Людмила Циганок, генеральна директорка «Офісу сталих рішень» та президентка Professional Association of Environmentalists of The World, привернула увагу до важливості прийняття сталих рішень у всіх сферах життя. А завершився захід виступом Ксенії Шнайдер, співзасновниці та креативної директорки українського upcycle бренду KSENIASCHNAIDER. Ксенія розповіла про взаємозв’язок екології та fashion, про те, чим надихається її бренд і яких заходів вживає для підтримки екологічних ініціатив. 

Активності на заході

Гості івенту-конференції мали змогу взяти участь у майстер-класі з апсайклінгу: разом з дизайнеркою подарувати друге життя своїм старим речам, створивши цілком новий елемент гардероба. Спеціальний сортувальний корнер, розташований на місці проведення заходу, знайомив учасників з тим, як правильно сортувати пакування для подальшого перероблювання. А пройшовши інтерактивне тестування «Твоє sustainable передбачення», гості могли оцінити власні екозвички та дізнатися, як вони впливають на довкілля. Адже з кожного маленького кроку починається великий шлях, і тільки спільними зусиллями ми можемо зберегти всю красу і різноманітність нашої планети. 

 

 

Схожі статті
Реклама
cosmopolitan banner
ПОПУЛЯРНІ