П'ять реальних крокiв до самосвiдомостi в доглядi

Cosmo

Прямо зараз ми спостерігаємо, яких масштабних змін зазнає все навколо. Сталий розвиток, самосвідомість або sustainability  — ці слова ми чуємо майже щодня.
Термін sustainability виник наприкінці 80-х років,і знадобилося багато часу, щоб його почали широко застосовувати, особливо в б’юті-індустрії.

Sustainability, або концепція сталого розвитку, означає розумне та екологічне використан-
ня природних і людських ресурсів, тривале і багаторазове користування продуктами виробництва, а також екологічний ресайклінг. Наразі підходи сталого розвитку інтегрують у свою діяльність багато галузей, в тому числі індустрії дизайну, моди та краси.

Принципів сталого розвитку з моменту свого заснування дотримується шведська косметична компанія Oriflame, адже Швеція є одним із лідерів екологічних досягнень у світі. Тут захист довкілля, рівні можливості та екологічний спосіб життя у свідомості кожного.

Ми теж намагаємося пристосувати свій спосіб мислення до нових реалій: привчаємо себе сортувати сміття, не робити зайвих покупок та переконуватися, щонаша косметика не шкодить не тільки нам, а й планеті.

Йдеться про відповідальне ставлення до краси, до того, як ти себе почуваєш, що робиш і як живеш. Хочеш дбати про планету, навіть коли вибираєш косметику? Візьми до уваги
такі поради:

1.Переконайся, що твоя косметика не містить мікропластику і силіконів

Маленькі щоденні ритуали здатні суттєво покращити наше життя, але водночас можуть нанести шкоду довкіллю. Після використання косметичних засобів на кшталт ексфоліанту або гелю для душу пластикові мікрочастинки, що містяться в них, змиваються в каналізацію.

Згодом вони потрапляють в океан і опиняються у шлунку риб, або ж повертаються у водопровідну систему. Мікропластик навіть може потрапити в людський організм та спричинити проблеми з гормональним фоном.У скрабах Oriflame Love Nature та засобах Discover використовують лише біорозкладні мікрочастинки природного походження: оксид кремнію, насіння полуниці та мигдалеву шкаралупу. Вони мають рослинну основу і розпадаються без шкоди для навколишнього середовища. Потрапляючи в стічні води, вони можуть бути перероблені бактеріями та іншими живими організмами, а отже не завдають шкоди світовому океану.

Попри те, що силікон надає волоссю гладкості, він має синтетичну природу і при розпаданні шкодить навколишньому середовищу. До того ж із часом силікон може накопичуватися в організмі. Тому в Oriflame вирішили не використовувати силікон у продуктах по догляду за волоссям Love Nature.

2. Зверни увагу на сертифікати, зазначені на упаковці

Навіть якщо ти не дуже орієнтуєшся в тому, як слід читати склад продуктів, зверни увагу на спеціальні знаки, що вказують на наявність сертифікатів. Здобути їх просто так, без суворого дотримання умов виробництва,неможливо. Засоби Ecobeauty здобули сертифікати чотирьох незалежних організацій: «Справедлива торгівля» (Fairtrade) та «ЕКОСЕРТ» (ECOCERT). Oriflame — перша у світі косметична компанія, яка випускає продукцію різних категорій, сертифіковану «Справедливою торгівлею». Це означає, що всі інгредієнти природного походження отримані з контрольованих, екологічно чистих і поновлюваних джерел.У косметиці відсутні речовини тваринного походження, парабени, силікони, компоненти нафтопродуктів і синтетичні ароматизатори.

Щодо інших серій, то в Oriflame прагнуть використовувати інгредієнти натурального
походження, всі продукти розробляють у Швеції відповідно до місцевих екостандартів. Кожна формула і продукт у портфелі бренду пройшли ретельний екоскринінг.

3.Не купуй зайвого та обирай базові засоби догляду

Отже, які засоби необхідні для гарної здорової шкіри? Починати і закінчуватидень потрібно з очищення.Наступний крок — догляд за шкірою навколо очей. До засобів щоденного догляду за обличчям варто додати активатор для догляду, такий як сироватка.
Далі  — основний догляд, щоб забезпечити шкірі необхідне зволоження вдень або глибоке відновлення вночі. Всі ці засоби легко підібрати в гамі Ecobeauty. Також,замість того, щоб знову й знову купувати улюблені засоби в однаковій упаковці, можна зберегти флакон чи футляр і наповнювати його кілька разів.

Бренди випускають усе більше рефілів: шампуні,гелі для душу, помади і навіть аромати. Почни з магнітної палетки-рефіла The ONE Make-up Pro: збери свій набір, наче справжній візажист, і міняй відтінки.

4.Переконайся, що упаковка підлягає вторинному переробленню

Трансформації починаються тієї миті, коли ми замислюємося над тим, що далі відбуватиметься з упаковкою від наших улюблених засобів. З яких матеріалів вона виготовлена та чи підлягає повторному переробленню? Сертифікат FSC гарантує, що картонна упаковка Ecobeauty виготовлена з перероблених матеріалів відповідно до принципів екологічної відповідальності.

Упаковка самих продуктів Ecobeauty на 100% підлягає вторинному переробленню.
Пляшечки і кришечки засобів Love Nature на 40% складаються з переробленого пластику: це допомагає зберегти воду та електроенергію, які були б витрачені на виробництво, зменшити вуглецевий слід і скоротити кількість сміття.

5.Обирай бренди, що дотримуються концепції сталого розвитку

Концепція сталого розвитку і соціальна відповідальність сьогодні мають бути основною
ідеологією брендів, що прагнуть бути актуальними та успішними.

Для Oriflame cталий розвиток  — це не нова стратегія, продиктована потребами свідомих покупців. Це частина спадщини бренду та його головних атрибутів: натуральності, довіри і прогресивності. Три кити, на яких уже більш як 50 років тримається філосо-
фія Oriflame, це етичність (ми шанобливо й щиро ставимося до людей), натуральність (продукція з високим вмістом натуральних і органічних інгредієнтів), екологічна відповідальність (мирозробляємо і виробляємо продукцію без шкоди довкіллю).

2018 року Oriflame використала 100 тонн переробленого пластику і планує збільшувати
цей обсяг.Компанія Oriflame використовує альтернативні джерела енергії (сонячні батареї або силу вітру), а виробничо-логістичний комплекс Oriflame сертифікований за системою LEED —  це стандарт оцінки енергетичної та екологічної ефективності будівель.

 

Всю iнформацiю про продукцiю Oriflame, сталий розвиток,проєкти та iнiцiативи ви можете знайти на сайтi ua.oriflame.com

4 5 2
Спецпроекты
Реклама

6 секретов безупречной кожи от супермоделей

За идеальной кожей Миранды Керр, Ирины Шейк и Линдсей Эллингсон стоит не только консилер и опытный визажист.

Эти три секрета объединяют женщин, которые никогда не стареют

Секрет вечной молодости Дженнифер Лопес, Эль Макферсон и Дженнифер Энистон раскрыт!

Loading...
Читай Cosmopolitan в 2020

На обложке: София Ричи

Здоровый экоизм: новые правила жизни, сознательная мода и эко инфлюэнсеры

Экологично меняем работу и освежаем резюме

Вогнали в краску: прокачиваем навыки по окрашиванию волос дома

Go out: как сделать каминг-аут безопасным для себя и безболезненным для твоего окружения

Дофаминовый фастинг: не столько диета, сколько новомодный способ перезагрузки


Красота / Тело и лицо
Это интересно

Ця проста щоденна звичка зробить твою шкіру ідеальною

Новий корейський б’юті-ритуал підкорює Європу. 

Хочешь больше узнать про "Красоту"?
Гороскоп
Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

 

© Copyrignt Cosmopolitan Ukraine, 2019. Все права защищены.