Український бренд одягу проти ейджизму: One By One випустив спецколекцію «NEW.ME»

Мода / Fashion news
6 февраля 2021
Cosmo

Український бренд One by One випустив спецколекцію під назвою NEW.ME, де немає місця стереотипам про гардероб жінок, який повинен відповідати їхньому віку в паспорті.

«Ідея спецколекціі прийшла не випадково. Просто одного разу, зібравшись жіночою частиною команди, ми подумали про те, як протягом усього життя кожна з нас відчувала на собі осуд за міні в 16 або за відкрите декольте в 50. Нам здалося це дико несправедливим», — поділилася засновниця бренду Лідія Сметана.

Таку суспільну проблему прийнято називати ейджизмом. Ейджизм — це дискримінація людини за віковою ознакою. Досить поширене явище все ще недостатньо досліджено та точно невідомо, скільки людей піддається тиску день у день. При цьому, за даними ВОЗ, дискримінація за віковою ознакою може негативно впливати на загальний стан здоров`я, і ​​навіть привести до депресії та скорочення людського життя. А цього вже достатньо, щоб заговорити про існуючу проблему та з нею боротися. Найпростіший і найдієвіший спосіб — почати з себе, так вважає команда One by One.

«NEW.ME» — це спецколекція, яка складається з базового одягу. Його концепція полягає в свободі вибору клієнтки. Моделі розроблені так, щоб вироби підійшли кожній без винятків. Таким чином, будь-яка клієнтка, у 18, 35 або 63, зможе вибрати будь-який з виробів, представлених у капсулі.

Чому саме «спецколекція»?

«Справа в тому, що ми існуємо на ринку вже більше 5 років. Звичайно, за цей час ми значно зростили свою цільову аудиторію, добре вивчили всі її уподобання і дуже її цінуємо. Але зараз ми усвідомили, що готові до змін. Тому розділили асортимент на 2 категорії: в одну частину входять речі, за які нас полюбила наша клієнтка, в іншу — вироби, якими ми хочемо висловлювати свою позицію», — говорить Лідія Сметана, засновниця бренду One by One.

«NEW.ME» — лінійка, яка буде регулярно оновлюватися і нести в собі важливий меседж: «Вік — це просто цифри, а не стан розуму або причина для якоїсь певної поведінки», — пише автор Сесілія Ахерн.

5 5 1
Спецпроекты
Реклама
Мода / Fashion news
Надо прочитать

Club C Legacy: Reebok выпустили новую интерпретацию культовой модели кроссовок

Переосмысленная классика 80-х в новой кампании бренда о поиске баланса и спокойствия в окружающем нас хаосе.

Мода / Fashion news
Это интересно

5 улюблених модних прийомів Лесі Українки

Деякі можна використати й сьогодні.

ТОП-5 украинских fashion-брендов, о которых говорят все

Рассказывает Юлия Савостина, основательница проекта Made in Ukraine.

Loading...
Мода / Fashion news
Это интересно

Reebok Nano X1: сенсационные кроссовки для всего

Reebok показал свои самые прогрессивные и универсальные кроссовки серии Reebok Nano, которые подходят для любых видов тренировок.

Читай Cosmopolitan в 2020

На обложке: Ксения Мишина

Давай без короны: как устроить вечеринку дома и выбрать подарки для близких

Новый год, новая ты: обещания самой себе и большой астропрогноз на 2021

Cosmo Beauty Awards: главные продукты года

Меняем секс к лучшему: новые реалии вашей близости

15 способов одеться тепло и нарядно


BaByliss підготували «Міс Україна Всесвіт» до офіційної фотосесії

Єлизавета Ястремська поділилася ексклюзивним бекстейджем з її першої офіційної фотосесії у якості  «Міс Україна Всесвіт 2020».

Хочешь больше узнать про "Тренды Моды"?
Мода / Fashion news
Об этом все говорят

Pantone назвал два главных цвета 2021 года

Отличный выбор! 

Гороскоп
Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

 

© Copyrignt Cosmopolitan Ukraine, 2019. Все права защищены.