«Чорне пір’я»: 5 причин подивитися новий фільм з Бенедиктом Камбербетчем
13 листопада в український прокат виходить «Чорне пір’я» — емоційна й візуально виразна драма з Бенедиктом Камбербетчем у головній ролі. Ця історія про втрату, фантазію та зцілення вже встигла підкорити фестивальні майданчики та критиків у всьому світі. Ми зібрали п’ять фактів, які допоможуть зрозуміти, чому цей фільм — подія, яку не варто пропускати.

Одна з найкращих ролей Бенедикта Камбербетча
Головного героя зіграв дворазовий номінант на «Оскар» Бенедикт Камбербетч — актор, якого ми звикли бачити у складних, глибоких ролях («Шерлок», «Доктор Стрендж», «У руках пса»). У «Чорному пір’ї» він демонструє новий рівень майстерності — вразливість, внутрішній біль і безмежну ніжність батька, який вчиться жити після трагедії. Британський журнал Screen International назвав цю роль «найкращою за останні роки», тоді як американський сайт Vulture — «найкращою за весь час».

Екранізація міжнародного бестселера
Фільм знятий за культовим романом Макса Портера «У печалі є крила» (Grief Is the Thing with Feathers), який став світовим літературним феноменом — він перекладений 29 мовами та включений The Sunday Times до списку «100 найкращих романів XXI століття». Це історія, що поєднує поезію, психологію та фантастику, показуючи, як горе може трансформувати нашу уяву і сприйняття реальності.

Чесна і зворушлива історія про втрату та зцілення
«Чорне пір’я» — це не просто фантастична драма, а глибоке дослідження того, як ми переживаємо горе. Герой Бенедикта Камбербетча — художник коміксів, який після смерті дружини намагається знайти сили жити далі й виховати двох синів. Його внутрішній біль оживає у вигляді темного крука — уособлення страху, провини та спогадів. Але ця зустріч із власними «тінями» поступово стає шляхом до прийняття та відновлення. Фільм нагадує, що навіть найглибше горе може стати початком нового життя, якщо дозволити собі відчути його і знайти в ньому сенс.

Дебют режисера, якого вже називають відкриттям року
Це перший ігровий фільм британського режисера Ділана Саутерна, відомого своїми кліпами для Arctic Monkeys, Björk та Franz Ferdinand. Його документальний фільм No Distance Left To Run про гурт Blur був номінований на «Ґреммі», а «Чорне пір’я» стало доказом того, що Саутерн здатен створювати емоційно точне та візуально сміливе кіно. The Playlist відзначив, що Саутерн «довів, що він режисер, який заслуговує на нашу увагу», а Deadline назвав стрічку «фантастичною візитівкою автора».

Потужна команда з досвідом створення хітів
За візуальну атмосферу відповідав оператор Бен Фордесман («Кінець ї**ого світу»), а художниця-постановниця — двічі номінована на «Оскар» Сьюзі Дейвіс («Конклав», «Солтберн»). Продюсерами виступили студії SunnyMarch (працювала над серіалом «Патрік Мелроуз») і Film4 — ті самі, що стоять за фільмами «Зона інтересу», «Бідолашні створіння» і «12 років рабства». Це команда, яка знає, як створювати кінематографічні події світового рівня — і «Чорне пір’я» не виняток.







