Доведено наукою: які кольори треба носити, щоб збирати найбільше лайків в інстаграм

Мода / Fashion news
22 июля 2019
Cosmo

Гарне фото, купа фільтрів, топові хаштеги, а лайк лише від мами, подруги і хлопця. Знайомо? Нам - так. Тому давай розбиратись, що і чому ми робимо неправильно.

Доведено

Нещодавні досліди науковців свідчать, що людям властиво оцінювати фото за переважаючим на ньому кольорі. Ролі не грають ні локація, ні поза, ні, навіть, вираз обличчя. Це можна пояснити тим, що колір найперше впадає у вічі. А мозок обробляє інформацію і робить висновок ще до того, як ми встигаємо це усвідомити. 

Колорист і авторка книги “Як не носити чорне” Джулс Стандіш стверджує, що для кожної ситуації існує свій ідеальний колір. І навіть для соціальних мереж.

“Фото з теплими відтінками призводять до більшої кількісті лайків. Це пов’язано з тим, що червоний, жовтий, оранжевий і їм подібні позитивно впливають на ендокринну систему і викликають гормон радості допамін”, - пояснює Джулс.

І з огляду на найпопулярніші світлини в інстаграм, не можна не погодитись.

7 млн. лайків

 

7.2 млн. лайків

 

11.9 млн лайків

Тому наступного разу, коли робитимеш фото для соціальних мереж не забудь одягти щось червоного кольору.  

5 5 6
Автор: Tania Suhachova
Фото: Gettyimages,
Спецпроекты
Реклама
Мода / Fashion news
Надо прочитать

Sleeper выпустит первую летнюю обувь

А также новый дроп безразмерных пижам!

Reebok Floatride Energy GROW: Неизменная скорость, натуральные ингредиенты

Обновленные беговые кроссовки с клещевиной, эвкалиптом, водорослями и натуральным каучуком в составе.

Loading...

Мода без кордонів: що ми будемо носити у 2021 році

Підказує покоління Z — вільне, сміливе, безкомпромісне та відкрите до всього нового.

PUMA випустила нову екологічну йога колекцію EXHALE

Обличчям кампанії та героїнею локального відео в Україні стала українська журналістка та блогерка Аліса Ілієва.

Мода / Fashion news
Надо прочитать

Sleeper снял видео о мифах, связанных с аутизмом

И перечислит часть денег от продаж голубых вещей на балготворительность.

Хочешь больше узнать про "Тренды Моды"?

«Вона надихає»: Puma представляє кампанію про жінок, які рухають цей світ

Головна місія кампанії — створити спільноту, в якій жінки обмінюватимуться історіями успіху, надихатимуть одна одну та відзначатимуть досягнення жінок по всьому світу.

Гороскоп
Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Мода / Fashion news
Надо прочитать

Club C Legacy: Reebok выпустили новую интерпретацию культовой модели кроссовок

Переосмысленная классика 80-х в новой кампании бренда о поиске баланса и спокойствия в окружающем нас хаосе.

 

© Copyrignt Cosmopolitan Ukraine, 2019. Все права защищены.