Нестримний Хаос: зустрічай новинку у вражаючому дизайні, створеному в колаборації з брендом RCR KHOMENKO
На правах реклами.
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину.
Бренд glo™ став партнером незалежної платформи Culture Unlimited*, що розвиває і підтримує соціальні і культурні проекти в Україні. Саме тут київська дизайнерка Яся Хоменко представила свою нову колекцію — маніфест бренду Xomehko, що заперечує будь-який опір та бачить Хаос як силу, що створює, а не руйнує. Колаборація glo з брендом RCR KHOMENKO додала івенту технологічності, стилю, драйву та яскравості, а самим девайсам — новий унікальний дизайн.
Результатом співпраці стала лімітована серія пристроїв glo hyper, цьогорічної новинки від glo™, що поєднує інноваційну технологію індукційного нагрівання та новий формат стіків**. Ексклюзивний яскравий дизайн був розроблений самою Ясею Хоменко у хаотичному стилі її нової колекції.
Настрої брендів RCR KHOMENKO та glo™ дуже схожі, тому колаборація з Ясею вийшла потужною та органічною. Основу колекції склали чоловічі сорочки в клітинку, різнокольорові футболки та абсурдний корпоративний мерч, який дбайливо зібрали по всім київським секондам. Хаотично розкидані елементи додають оптичного деконструктивізму, але при цьому кожен образ виглядає цілісно. Яскраві кольори на білосніжному фоні — новий вигляд лімітованої серії glo.
Показ пройшов в онлайн-форматі та презентувався на платформах YouTube та IGTV на сторінці дизайнерки. Такий формат ідеально підійшов під нову концепцію glo™, що виражається в міксуванні протилежних речей, зухвалій та сміливій комунікації, звільненні від карантинної нудьги та створенні нового змісту і досвіду, який можна отримати тільки з glo hyper.
*Калче Анлімітед
**Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання