Леоні Ханне у сукні українського бренду на червоному хіднику Венеційського кінофестивалю
ФОТО: Gettyimages
опубліковано: 1 вересня 2025
82-й Венеційський кінофестиваль у розпалі, і цьогоріч на червоному хіднику вже традиційно не обійшлося без образів від українських брендів. Так, наприклад, всесвітньовідома фешн-інфлюенсерка Леоні Ханне, яка вже не раз демонструвала свою любов до українських дизайнерів, обрала для появи на прем’єрі фільму «Франкенштейн» мексиканського режисера Ґільєрмо дель Торо ексклюзивну сукню від WONÁ Concept.
Сукня, створена з розкішного мікадо-шовку в делікатному пастельно-жовтому відтінку, виглядала як справжній витвір мистецтва. Корсетний топ зі спущеною драпіровкою плавно переходив у асиметричний високий розріз, що відкривав ноги, а позаду розгортався довгий шлейф. Образ поєднав у собі легкість і величність, водночас залишаючись елегантним і сучасним. Це втілення ДНК WONÁ Concept — гармонії жіночності та виразності, яка робить бренд упізнаваним у світі.
WONÁ Concept — заснований у 2009 році український бренд весільної та вечірньої моди, що представлений у 150 партнерських магазинах по всьому світу та має два бутики у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі. Бренд створював ексклюзивні сукні для таких зірок, як Леоні Ханне, Роуз Бертрам, Олівія Калпо, Кейлі Коуен і не тільки.