Відео дня: Андрій Бєдняков потрапив до печери первісної людини у новому відеоролику PUMA

Мода / Fashion news
11 ноября 2020
Cosmo

Мандрівник зі стажем, якого не здивуєш виживанням в екстремальних умовах, цього разу потрапив у подорож у часі. Блукаючи музеєм, Андрій Бєдняков опинився пліч-о-пліч з печерною людиною. Саме в PUMA подбали про цю зустріч: у такому форматі бренд представив зимову колекцію.

У новій кампанії PUMA відходить від нудних шаблонів зимових колекцій. До створення відеоролика команда бренду підійшла креативно. Замість традиційних візерунків зі сніжинок та подарунків від Діда Мороза, бренд представив відеороботу, в якій головний герой потрапляє в справжню печеру доісторичної людини. Разом вони вчаться добувати вогонь за допомогою каміння, полювати зі списа на мамонта та виживати в сурових реаліях півночі. Настрій відео ­— веселий та грайливий.

«Ми хотіли задати оптимістичний темп, щоб підтримати людей наприкінці складного 2020 року. Незважаючи на обставини, ми продовжуємо зберігати почуття гумору та з  позитивом підходимо до комунікації», ­— коментують рішення представники бренду. 

Новий амбасадор бренду, він же герой відео, — харизматичний Андрій Бєдняков. Людина, що об’їхала півсвіту, знає, як ніхто, що таке комфорт та універсальність. Особливо, коли це стосується зимового одягу. Він представляє зимову колекцію, що складається зі спортивних костюмів, курток та взуття.

Подорож у зиму розпочинається. Дізнатися більше про зимову колекцію можна на ua.puma.com та у фірмових магазинах PUMA.

5 5 1
Спецпроекты
Реклама

Sleeper развеивает 6 важных мифов о раке молочной железы в рамках благотворительной акции

Бренд дарит скидку на все розовые платья и комплекты в размере 30%, а 20% всех вырученных средств пойдут на благотворительность.  

Loading...
Мода / Fashion news
Это интересно

Романтичні сукні, стильні кардигани і не тільки: український бренд One by One презентував колаборацію з Cosmopolitan

Фасони, принти та колір — все у капсульній колекції One by One і Cosmopolitan говорить про любов, а одяг просто створений для ніжної та романтичної осені.

Зміни свою реальність: бренд PUMA представив футуристичний відеоролик з Надею Дорофєєвою

В такому креативному форматі спортивний бренд PUMA представив нові кросівки, натхенні естетикою футуризму двохтисячних. Героїнею міні-фільму стала Надя Дорофєєва.

Читай Cosmopolitan в 2020

На обложке: Алла Костромичева

Вечер классики: старые ромкомы, музыка старше тебя и мода 80-х

Sex-мифы, о которых пора забыть (мы же все взрослые люди)

Вогнали в краску: главная бьюти-проблема этого года

Как не попасть на работу к несносному боссу


Мода / Fashion news
Это интересно

10 українських топ-моделей, що відомі у всьому світі

Красуні, що підкорили світ моди!

Хочешь больше узнать про "Тренды Моды"?
Мода / Fashion news
Это интересно

Ни много ни мало: Reebok представляет Classic Leather Legacy

Reebok переработал классический силуэт кроссовок Classic Leather, чтобы создать наследие для будущих поколений.

Гороскоп

Monatik, Мішель Андраде, Дар’я Білодід — нові superstar в кампейні Adidas Originals

Monatik, Michelle Andrade, Женя Кот, Дар`я Білодід, Микола Шапаренко та Дар`я Коломієць розповідають про творче самовираження, командну гру і своє унікальне бачення сьогодення і майбутнього.

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

 

© Copyrignt Cosmopolitan Ukraine, 2019. Все права защищены.